Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Проблема інформаційної асиметрії в забезпеченні стабільності фінансових результатів компанії
    (2023) Відоменко, Оксана Іванівна; Слободян, Наталія Ярославівна; Левченко, Юлія Григорівна; Рак, Роман Володимирович
    Дослідження присвячено важливій проблемі впливу інформаційної асиметрії на забезпечення стабільності фінансових результатів компанії, що набуває все більшого значення в сучасній економіці. У теперішніх умовах нестабільності зовнішнього інформаційного середовища діяльність кожного суб’єкта господарювання є предметом уваги великого кола учасників ринкових відносин, а представникам бізнесу в процесі ведення господарської діяльності постійно необхідно обробляти великі обсяги інформації, яка може характеризуватися асиметричністю, в результаті чого показник прогнозованих чи реально визначених фінансових результатів може коливатися, залежно від особливостей сприйняття різних інформаційних потоків. Насамперед, це пов’язано зі зростаючим впливом інформаційної складової на розвиток суспільства. Саме інформація є сьогодні основою будь‐яких економічних відносин, будь‐якого виробництва, бізнесу. Отримати її вчасно та в повному обсязі, зуміти визначити достатню точність та достовірність – означає, забезпечити підприємству успіх на ринку. Інформація – один із найважливіших ресурсів, без яких неможлива успішна цілеспрямована діяльність у будь‐якій сфері, тим більше–в конкурентному середовищі. Феномен асиметричності інформації має бути врахований економічними суб’єктами для розробки заходів, щодо мінімізації негативного впливу асиметричності інформації на формування фінансових результатів. Крім того, асиметрична інформація впливає на ринкову активність, що опосередковано справляє вплив на показники фінансових результатів. Також варто враховувати, що асиметрія у розподілі інформації про підприємство означає, що потенційний інвестор, покупець, постачальник, кредитор, партнер не може чітко визначити вектор зміни стан підприємства. З огляду на це, перед представниками бізнесу сьогодні постає проблема не лише виявлення асиметрії інформацій, але розробки дієвих інструментів скорочення негативного впливу асиметричної інформації на результати діяльності господарюючих суб’єктів. Як результат, пошук та знаходження шляхів подолання інформаційної асиметрії є актуальною темою для вивчення. The study is devoted to the important problem of the impact of information asymmetry on ensuring the stability of the company's financial results, which is gaining more and more importance in the modern economy. In the current conditions of the instability of the external information environment, the activity of each economic entity is the subject of attention of a large circle of participants in market relations, and business representatives in the process of conducting economic activity constantly need to process large volumes of information, which can be characterized by asymmetry, as a result of which the indicator of predicted or actually determined financial results may fluctuate, depending on the peculiarities of the perception of various information flows. First of all, this is due to the growing influence of the informational component on the development of society. It is information that is today the basis of any economic relations, any production, business. To receive it on time and in full, to be able to determine sufficient accuracy and reliability means to ensure the company's success on the market. Information is one of the most important resources without which successful purposeful activity in any field is impossible, especially in a competitive environment. The phenomenon of information asymmetry should be taken into account by economic entities to develop measures to minimize the negative impact of information asymmetry on the formation of financial results. In addition, asymmetric information affects market activity, which indirectly affects indicators of financial results. It is also worth considering that asymmetry in the distribution of information about the enterprise means that a potential investor, buyer, supplier, creditor, partner cannot clearly determine the vector of changes in the state of the enterprise. In view of this, business representatives today face the problem of not only identifying information asymmetry, but also developing effective tools to reduce the negative impact of asymmetric information on the results of business entities. As a result, finding and finding ways to overcome information asymmetry is a relevant topic for study.