Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку
    (Капінус, Л. В. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. І. Гулька, Т. Г. Бєлова // Бізнес-навігатор. – 2019. – Вип. 6.1-1 (56). – С. 194–199., 2019) Капінус, Лариса Василівна; Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства
    (2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гулька, Вікторія Ігорівна
    Стаття присвячена розгляду сутності концепції соціально-відповідального маркетингу. Наводиться тлумачення цього терміну різними науковцями. Викладений погляд на зміст цієї концепції гуру маркетингу – Філіпа Котлера. Наводяться принципи, за якими повинні розвиватись компанії, котрі є прихильниками концепції соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні інструменти соціально-відповідальної діяльності компанії. Доведено, що найбільш популярними інструментами застосування концепції соціально-відповідального маркетингу серед вітчизняних підприємств є благодійна діяльність та спонсорство. Наведено приклади соціально-відповідальних компаній, які працюють на українському та закордонному ринках, серед яких American Express Company, Pampers, Avon. Визначено напрямки прояву концепції соціально-відповідального маркетингу та їхній зміст. Доведено переваги застосування даної концепції у практичній діяльності підприємства.