Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне обслуговування клієнтів банку – суть та напрями розвитку
    (2023) Дем'яненко, Інна Вікторівна; Погукаєва, Анастасія Андріївна
    У статті досліджено сутність дистанційного банківського обслуговування, розглянуто сучасні технології та їх види, що надають банкам можливість вести ефективний діалог з клієнтами шляхом створення зручних та ефективних каналів надання їм своїх послуг, такі як: «клієнт-банк», «Інтернет-банкінг», відеобанкінг, телефонний банкінг (телебанкінг), мобільний банкінг, SMS-банкінг, обслуговування з використанням банкоматів (ATM Banking) та пристроїв банківського самообслуговування. Розглянуто розроблену Національним банком України державну систему віддаленої ідентифікації BankID, за допомогою якої здійснюється передача персональних даних користувачів відповідної послуги від банку, в якому відкрито рахунок, до установи (організації), яка надає цю послугу. Впровадження цієї системи створило нові можливості у сфері банківських послуг, що надаються клієнтам, зокрема з використанням технологій дистанційного обслуговування. Проаналізовано сучасний стан вітчизняного ринку банківської сфери та послуг, що надаються клієнтам під час банківського обслуговування з використанням дистанційних технологій, а саме: платіжну інфраструктура банку (платіжні термінали у торговельній та сервісній мережах, банківські термінали, банкомати та програмно-технічний комплекс самообслуговування), кількість та суми банківських операцій, проведених із використанням платіжних карток, обсяги платежів, здійснених через систему електронних платежів. Встановлено, що впровадження технологій дистанційного обслуговування клієнтів несе додаткові ризики та загрози під час надання банківськими установами послуг, що пов’язані з ймовірністю виникнення різних махінацій та нових видів шахрайства. З метою створення безпечних умов дистанційного обслуговування клієнтів банкам необхідно постійно працювати над удосконаленням власних систем безпеки. Розглянуто найбільш перспективні напрями розвитку дистанційного банківського обслуговування, впровадження яких дозволить покращити якість обслуговування клієнтів, розширити можливості надання віддалених банківських послуг, охопити більш широкий сегмент цільової аудиторії потенційних клієнтів банку, покращити імідж банку та закріпити його конкурентні позиції на ринку банківської сфери.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансування аграрних підприємств: аналіз довгострокових трендів та структурних зрушень
    (2021) Буряк, Аліна Вікторівна; Бойко, Світлана Василівна; Дем'яненко, Інна Вікторівна
    Стаття присвячена дослідженню довгострокових трендів фінансування аграрних підприємств України. Аргументовано, що cільське господарство для української економіки є одним з найважливіших видів економічної діяльності, оскільки разом з іншими суміжними видами економічної діяльності (переробна промисловість, торгівля) формують близько половини ВВП. В таких умовах важливим завданням забезпечення сталого розвитку сільського господарства є фінансування сільськогосподарських підприємств з дотриманням одночасно принципів достатності та фінансової стійкості. Запропоновано застосування системи абсолютних та відносних показників для емпіричної оцінки фінансування аграрних підприємств України, а також технологій регресійного аналізу, кореляційного аналізу. Встановлено, що фінансові ресурси аграрних підприємств України у досліджуваному періоді (2009–2019 рр.) зросли у 7,2 разів, що перевищує темпи росту сукупних фінансових ресурсів підприємств в економіці та за видами економічної діяльності (транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність, промисловість, будівництво, оптова та роздрібна торгівля, фінансова та страхова діяльність тощо). Аргументовано, що періодизацію фінансування аграрних підприємств України у довгостроковому періоді доцільно проводити на основі семи ознак (загальний обсяг фінансовий ресурсів, частки власного капіталу, довгострокових зобов'язань, поточних зобов'язань, рівень фінансової стійкості, пріоритети за розмірами підприємств та пріоритети за видами сільськогосподарської діяльності). Проведена емпірична оцінка фінансового забезпечення діяльності аграрних підприємств України дозволила виокремити три періоди: 2010–2013 рр. – збільшення фінансових ресурсів аграрних підприємств України за умови переважання власного капіталу, забезпечення фінансової стійкості підприємств, порушеного стану платіжної дисципліни; 2014–2016 рр. – зменшення фінансових ресурсів аграрних підприємств за умови переважання позикових коштів, часткової втрати фінансової стійкості підприємств, розвиток в умовах впливу економічної, валютної та політичної нестабільності; 2017–2019 рр. – збільшення фінансових ресурсів аграрних підприємств у напрямі відновлення фінансового потенціалу з переходом вагомості до середніх та малих аграрних підприємств, що спеціалізуються на вирощуванні однорічних і дворічних культур, тваринництві, допоміжній діяльності у сільському господарстві та післяурожайній діяльності