Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг виробників ігристих вин
    (2019) Закревська, Людмила Миколаївна
    Стаття присвячена проблемам формування конкурентних переваг виробників ігристих вин. Обґрунтовано, що основними генераторами формування конкурентних переваг суб’єктів господарювання виступають споживачі, які хочуть отримати товар вищої якості або/та за доступною ціною. Оцінювання конкурентних переваг можна здійснювати за рядом критеріїв, які доцільно поділити на зовнішні (визначаються ендогенними аспектами діяльності підприємства) і внутрішні (базуються на можливості створити необхідні цінності для споживачів). The article is devoted to the problems of forming the competitive advantages of sparkling wine producers. The main generators of the formation of competitive advantages of business entities are consumers. They want to get higher quality goods and / or at an affordable price. The evaluation of competitive advantages can be carried out according to the criteria. It is expedient to divide them into external and internal ones. External competitive advantages are determined by the endogenous aspects of the enterprise's activity. Internal competitive advantages are based on the ability to create the necessary values for consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства
    (2019) Закревська, Людмила Миколаївна; Герасименко, Олена Миколаївна
    В статті досліджено концептуальні методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства. Виявлено основні проблеми визначення конкурентоспроможності підприємства, з якими стикаються вітчизняні виробники. Обґрунтовано, що для достовірного оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємство має постійно здійснювати аналіз всіх сфер своєї діяльності. In the article the conceptual methodical approaches to the estimation of the level of competitiveness of the enterprise are investigated. The main problems of determining the competitiveness of the enterprise, which are faced by domestic producers are revealed. It is substantiated that for reliable assessment of the level of competitiveness the enterprise should constantly analyze all spheres of its activity.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка рівня конкурентоспроможності продукції підприємств молочної промисловості з урахуванням їх потенційної спроможності
    (2017) Закревська, Людмила Миколаївна
    Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності адаптації методичних підходів оцінки потенціалу підприємств до оцінки рівня конкурентоспроможності їх продукції. На основі практичного застосування графічного методу та методу набору конкурентоспроможних елементів оцінено потенційні можливості розвитку молокопереробних підприємств. The article is devoted to the substantiation of expediency of adaptation of methodical approaches to assessing the potential of enterprises to assess the level of competitiveness of their products. On the basis of the practical application of the graphic method and the method of the selection of competitive elements, potential opportunities for the development of dairy enterprises are estimated.
  • Ескіз
    Документ
    Рейтингова оцінка конкурентоспроможності підприємств на ринку кондитерської промисловості України
    (2004) Закревська, Людмила Миколаївна; Ткаченко, Ольга Миколаївна
    Проаналізовано рівень конкурентоспроможності підприємств та насиченості ринку кондитерської промисловості. Для рейтингової оцінки рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств запропоновано використовувати індекс Харфіндела-Хіршмана. Досліджені шляхи подальшого розвитку підприємств на ринку кондитерської промисловості України. The level of competitiveness of enterprises and market saturation confectionery industry. For ranking evaluation of the confectionery company proposed to use Harfindela-Hirschman index. Investigated ways of further development of enterprises in the market confectionery industry in Ukraine.