Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання оптимального асортименту продукції підприємства
    (2016) Шаповал, Олена Федорівна; Скригун, Наталія Петрівна; Коннова, Любов Олександрівна
    У статті наведені результати дослідження товарного асортименту продукції підприємства на основі використання аналітичних і економіко-математичних методів з метою визначення оптимального асортименту продукції підприємства. The article dedicated to research results of optimal enterprise product assortment modeling with using analytic and economic-mathematical methods. Proposed the methodic of two-stage optimal enterprise product assortment determine.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки
    (2014) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна; Кириченко, Т. С.
    Досліджено механізм розширення каналів та ринків збуту продукції підприємства в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи. The article dedicated to research of enterprise marketing tools application from new abroad markets.
  • Ескіз
    Документ
    Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій
    (2013) Мазник, Ліана Валеріївна; Коннова, Любов Олександрівна
    Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.
  • Ескіз
    Документ
    Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства
    (2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов Олександрівна
    Уточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток електронних систем аграрного бізнесу
    (2012) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна
    В статті розглядається проблема подальшого розвитку та вдосконалення електронних систем аграрного бізнесу. In article the problem of further development and improvement of electronic systems of agricultural business is considered.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення управління інформаційними ресурсами підприємства
    (2013) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна
    Стаття присвячена дослідженню сучасного стану та шляхів поліпшення управління інформаційними ресурсами підприємства відповідно до конкурентного ринкового середовища. The article dedicated to research of modern state and means of enterprise information resources management improving according to market competition.