Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладах вищої освіти(2021) Коротка, Наталія Володимирівна; Підколесна, Л. А.Стаття присвячена дослідженню ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження полягає у тому, що для встановлення ефективних зв’язків із зарубіжними партнерами необхідні фахівці, які досконало володіють іноземною мовою як засобом усної та письмової комунікації, а ділова гра є сучасним засобом активного навчання майбутніх фахівців. Метою статті є розгляд ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Робота спирається на положення про те, що під час формування іншомовної комунікативної компетенції особливого значення набувають роль і місце ділової гри в системі методів навчання студентів закладу вищої освіти. Врахування особливостей ділової гри дозволяє виявити специфіку методу активного навчання та відобразити лінгвокультурну дійсність мови, яка вивчається.Документ Формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів(2021) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню особливостей формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів. Навчання студентів немовного вузу професійно-орієнтованого читання є актуальним завданням. У статті обґрунтовується доцільність використання в теорії та практиці професійної освіти терміну «понятійного мислення», описуються можливості розвитку цього виду мислення за допомогою читання фахових текстів у студентів немовних вузів. Визначається, що у процесі навчання іноземної мови у студентів немовних вузів необхідно розвивати вміння професійно-орієнтованого читання. Однією з умов успішного засвоєння навчальної дисципліни й розуміння змістовного аспекту своєї майбутньої професійної діяльності є рівень розвитку у студентів понятійного мислення. У статті робиться акцент на тому, що чим вище рівень розвитку понятійного мислення, тим вище його вплив на функціонування індивідуального інтелекту особистості. Розглянуто велику кількість психолого-педагогічних досліджень, теорій і методик розвитку понятійного мислення: теоретично обґрунтовані способи навчання, теорія поетапного формування розумових дій, «збагачувальна модель» навчання, технологія оптимізації навчання і розвитку школярів, концептуалізація в формуванні індивідуальної понятійної системи людини. Формування «понятійного мислення» відбувається шляхом «сприйняття ‒ представлення поняття» і має наступну послідовність: знайомство з предметами і явищами (сприйняття), усвідомлене вибудовування нових значень. Стаття є аналізом розвитку навичок читання професійно-орієнтованих текстів у немовних ВНЗ. Особливу увагу приділяється вдосконаленню навичок читання як комунікативної компетенції і цілеспрямованого формування висококваліфікованого фахівця, який вміє працювати зі спеціалізованою літературою у своїй професійній діяльності, а отже, має сформоване «понятійне мислення». Доведено, що володіння професійно-орієнтованим читанням, з одного боку, сприяє вдосконаленню комунікативної компетенції, а з іншого ‒ дозволяє задовольнити професійні потреби фахівців завдяки сформованості понятійного мислення за допомогою читання фахових текстів.