Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу
    (2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Наведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методичних підходів до визначення стратегії розвитку підприємства методом SPACE-аналізу
    (2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шевчук, Анастасія Андріївна
    В результаті проведених досліджень визначено, що не існує конкретного алгоритму розрахунків довірчих інтервалів при виконанні SPACE-аналізу, тож була запропонована покрокова схема їх визначення з можливістю отримання достовірних результатів і усунення певного суб’єктивізму при опитуванні експертів. Було з’ясовано специфічні критерії для фармацевтичної галузі, які оцінюються у рамках кожного фактору під час проведення SPACE-аналізу. Шляхом апробації удосконаленої методики було співставлено результати SPACE-аналізу у форматі детермінованих чисел з результатами аналізу методом SPACE з використанням довірчих інтервалів. Порівняння показало, що використання довірчих інтервалів дозволяє здійснити стратегічну оцінку стану підприємств фармацевтичного ринку більш точно та достовірно, особливо в умовах високого рівня невизначеності зовнішнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства
    (2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Стаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтів
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства
    (2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    У статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємства