Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Безпалько, Олена ВікторівнаРозглянуто методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства. Визначено сутність та складові стратегічного набору. Обґрунтовано етапи, за якими має відбуватися процес формування стратегічного набору. The methodical approaches to forming strategic recruitment company. Defined entity and the components of strategic recruitment. The stages by which the formation has to be strategic.Документ Методичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій(2012) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто різні методи передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій. Приділено особливу увагу експертним моделям прогнозування з урахуванням споживчої поведінки. Рекомендовано використання епідеміологічних моделей в поєднанні з експертними методиками. Different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques. Сonsidered different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques.Документ Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях(2008) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність та особливості використання методу експертних оцінок для прийняття рішень, сфера його застосування в комплексі маркетингу підприємства, на прикладі відбору основних параметрів товару визначена послідовність проведення експертних опитувань і розрахована достовірність експертних оцінок з врахуванням узгодженості думок експертів. It is considered essence and features of use of a method of expert estimations for reception of decisions, the sphere of his use in a complex of marketing of the enterprise, by the example of selection of key parameters of the goods is determined sequence of carrying out of expert interrogations and reliability of expert estimations with the account coordination ideas of experts is designed.Документ Сучасний стан і перспективи розвитку хлібопекарської промисловості України(2002) Костюк, Володимир Купріянович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Цишевский, Володимир Григорович; Репіч, Тетяна АнатоліївнаВ статті приведений аналіз сучасного стану хлібопекарської промисловості України. Відмічено, що стан виробництва хлібобулочних виробів характеризується різким спадом його за останні роки. Порівняно з 1990 р. у 2000 р. він становив майже 40 %. В основному цей спад зумовлений зниженням за цей період середньодушового споживання хлібобулочних виробів промислового виробництва. Зроблений висновок, що розвиток хлібопекарської галузі може здійснюватись під впливом таких чинників як: збереження рівнів виробництва та попиту на продукцію за станом, що були за останні роки, зростання попиту на продукцію завдяки знижен¬ню власного виробництва (домашнього хлібопечення) за умови поступового підвищення життєвого рівня. Зупинення спаду і поступове підвищення обсягів виробництва зумовлять необхідність значних інвестицій у хлібопекарську галузь. З поліпшенням економічної ситуації передбачається підвищення ролі небюджетних джерел фінансування інвестиційних процесів.