Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаУ статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємстваДокумент Особливості світових тенденцій використання енергетичних ресурсів та їхній вплив на забезпечення стійких конкурентних переваг біоенергетичних виробництв України(2019) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Малінов, Владислав АндрійовичСтаття присвячена розгляду сучасних світових тенденцій виробництва і використання енергетичних ресурсів, зокрема, стабільному розвитку відновлювальних джерел енергії. Вивчено світовий досвід політики ресурсозбереження та розвитку відновлювальної енергетики, а також вплив окреслених тенденцій на конкурентні переваги енергетичної галузі України.Документ Оцінювання конкурентних переваг ПАТ «Українська залізниця»(2019) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Кривун, Михайло ВікторовичУ статті здійснено аналіз стану конкурентних переваг ПАТ «Укрзалізниця» та охарактеризовано основні їх види, що притаманні для інтегрованих корпоративних структур в цій галузі, та зокрема, даному підприємству. Описано суть та характеристику ринкової, технічної (технологічної), ресурсної, управлінської та політичної складових конкурентних переваг даного підприємства. Визначено їх перспективи та пріоритетні напрями розвитку в довгостроковому плануванні, враховуючи нагальну необхідність здійснення ряду змін у принципах господарської діяльності, зважаючи на ситуацію. За результатами досліджень було виділено ринкову, політичну, технічну, маркетингову та управлінську складові конкурентних переваг як такі, що вимагають негайного підсилення, та запропоновано шляхи їхнього зміцнення та формування задля отримання стійких конкурентних позицій на ринку перевезень як необхідну умову виживання ПАТ «Укрзалізниця» в тих умов, що склалися.