Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мотивації студентів КПЇ до академічних занять з фізичного виховання
    (2021) Скибицький, Ігор Глібович; Долиніна, Мила Милківна; Лавор, Ніна Леонтіївна
    Аналіз практичної роботи з фізичного виховання у ВНЗ дає підставу зробити висновок про незадовільний фізичний розвиток студентів. Підставою до такого висновку є результати здачі контрольных нормативів. Так, зокрема, за даними тесту Купера, який проводився після карантину, на початку 2021 навчального року, тільки 2% з 300 студентів КПІ, які займаються фізвихованням на 2 курсі, виконало норматив на добре. Це ми пов'язуємо з недостатнім обсягом рухової активності сучасної молоді і відповідно, відсутністю мотивації до занять фізкультурою і спортом. The analysis of practical work on physical education in universities gives grounds to conclude about the unsatisfactory physical development of students. The basis for this conclusion is the results of the delivery of control standards. Thus, in particular, according to the Cooper test, which was conducted after the quarantine, at the beginning of the 2021 academic year, only 2% of the 300 KPI students who are engaged in physical education in the 2nd year fulfilled the standard for good. We associate this with the insufficient volume of motor activity of modern youth and, accordingly, the lack of motivation for physical education and sports.
  • Документ
    Актуальні питання фізичного виховання та спортивного тренування студентської молоді
    (2017) Лавор, Ніна Леонтіївна; Міцкевич, Наталія Іванівна
    Показано та проаналізовано зміни у фізичному стані студентської молоді під час упровадження підгруп, які діляться не лише на СМГ та основну, але ще й за показниками фізичної підготовки, що мотивує молодь ставитися до свого фізичного стану уважніше. Рівень фізичної підготовки студентської молоді у наш час у скрутному стані, який ми маємо можливість виправити вводячи у освітній процес фізичного виховання розподіл на підгрупи, уважне ставлення до студентів та мотивацію їх не лише заробляти бали, але і отримувати гарні результати від занять спортом. Shows and analyzes the changes in the physical condition of student youth during the introduction of subgroups, which are divided not only on the SMG and the main, but also on indicators of physical training, which motivates young people to treat their physical condition more closely. The level of physical training of student youth in our time in a difficult situation, which we have the opportunity to correct by introducing into the educational process of physical education the division into subgroups, attentive attitude towards students and their motivation not only to earn points, but also to get good results from sports.