Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Навчальні плани та програми гуманітарних закладів вищої освіти ІІ-ї половини ХІХ – початку ХХ ст.
    (2020) Левицька, Надія Миколаївна; Коцюбанська, Ольга Олександрівна
    На основі першоджерел у статті проаналізовано навчальні плани та програми гуманітарних закладів вищої освіти України другої половини ХІХ – початку ХХ століть. Доведено, що гуманітарна освіта розвивалася на основі різних теорій та моделей підготовки фахівців. Наведені зразки та подана порівняльна характеристика навчальних програм викладання на історико-філологічному та юридичному факультетах університету Св. Володимира за 1895-1896 навчальний рік та інших вишах. Висвітлено особливості формування навчальних планів та програм у відповідності до запровадження та дії Статутів університетів, що регламентувалиїх діяльність. Based on primary sources, the article analyzes the curricula and programs of humanitarian institutions of higher education in Ukraine in the second half of the nineteenth – early twentieth centuries. It is proved that humanities education developed on the basis of various theories and models of training. Samples and comparative characteristics of teaching curricula at the Faculty of History, Philology and Law of the University of St. Vladimir for the 1895-1896 academic year and other universities are presented. The peculiarities of the formation of curricula and programs in accordance with the implementation and operation of the Statutes of universities governing their activities are highlighted.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз змісту вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
    (2013) Левицька, Надія Миколаївна
    У статті аналізується зміст гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах Наддніпрянської України. Подається його порівняльна характеристика в різних вищих навчальних закладах у періоди дії різних університетських статутів This article analyzes the meaning of humanitarian education in universities of Naddnipryanska Ukraine. Presented its comparative characteristics in different universities in different periods of the university statutes action