Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивне спілкування у професійній діяльності
    (2022) Науменко, Наталія Валентинівна
    Створений з урахуванням нових освітніх технологій, підручник відповідає навчальній програмі підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Харчові технології» й сприятиме засвоєнню учасниками освітнього процесу в повному обсязі знань із фахового спілкування у цій сфері, зокрема з застосуванням новітніх інтерактивних технологій. Having been created with consideration of novelty educational technologies, this workbook complies with the curriculum of training the students majoring in "Food Technologies" and is believed to benefit the full comprehension of communication for specific purposes in this sphere, including the application of interactive technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Відгук офіційного опонента: наукова розвідка, діловий документ або художньо-публіцистичне есе
    (2019) Науменко, Наталія Валентинівна
    У статті окреслено мовностильові характеристики відгуку офіційного опонента у парадигмі наукового спілкування. Мета роботи – на основі аналізу теоретичних даних і результатів практичної діяльності установити специфіку взаємодії жанрових та стильових елементів в опонентському відгуку, яка зумовлює не лише рівень його стандартизації, а й естетичний вплив на реципієнта. Показано, що офіційні опоненти надають діловим за формою документам виразно наукового змісту, а також доцільно включають до них елементи публіцистичного і художнього стилю. Завдяки цьому відгуки стають цікавими не лише науковцям, а й звичайним читачам. Upon being a business paper a priori, the opponent’s review has got the apparent scientific content. Its main constituents are the relevance of the chosen topic; the validity level of the scientific statements, conclusions and recommendations; authenticity, novelty, and completeness of their representation in published works; the critical notes about the dissertation and the main conclusion about its correspondence to the established requirements. In writing and presenting the reviews, the official opponents take part in the special exchange of the creative experience. This process is confirmed to be fruitful for either natural sciences or humanities. The authors of the reviews published in voluminous issues and scientific periodicals, or administered on the websites of educational and academic institutions, tend to expediently combine the elements of various functional styles (academic, business, artistic, publicist, and someplace colloquial) in their works. It will make the review interesting for not only an academician, but also an ordinary recipient.
  • Ескіз
    Документ
    Невербальні засоби у науковій комунікації викладачів та студентів
    (2019) Науменко, Наталія Валентинівна; Расулова, Аліна
    У статті проаналізовано найчастіше застосовувані у практиці спілкуванні викладачів і студентів НУХТ невербальні засоби, які, поряд із вербальними, забезпечують повноцінний обмін інформацією, настільки потрібний для організації спільної діяльності. Показано, що врахування всіх чинників невербального спілкування надзвичайно важливе у професійному спілкуванні, зокрема у сфері вищого навчального закладу; з’ясовано, що від того, наскільки добре суб'єкти переговорних процесів – навчальних занять, ділових засідань, наукових конференцій – володіють різними нюансами невербального спілкування, може залежати успішний його результат. The article gives an analysis of the non-verbal means to be frequently used in communication between teachers and students of National University of Food Technologies. There were observed the ways to use and to alternate the non-verbal means during several forms of scientific communication like a lecture (including the open), department meetings and monitors' meetings ('starostats,' in Ukrainian), and conferences to make up the notion about the working atmosphere at the university as a whole. As it is well-known, the non-verbal means of communication sometimes are more informative than those verbal; however, they altogether provide the fruitful informational exchange which is cardinally necessary for the mutual work. The authors of the article prove that consideration of all the factors of non-verbal communication is very important for effective professional activity, especially within the institution of higher education. There is particularly shown that the ability of the participants of negotiation processes (academic classes, business meetings, and scientific conferences) to deal with the non-verbal means can surely condition their successful results.