Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичАнотація. Сформовано модель 8S, яка відображає маркетингові засоби регулювання та напрями дослідження ринку робочих місць у промисловості. Розроблено методику дослідження конкурентоспроможності робочих місць на рівні галузі на основі адаптації таксономічного методу аналізу. На основі проведеного дослідження визначено причини непривабливості промислових робочих місць. Annotation. Model 8S displaying the marketing tools of workplaces’ market regulation and research directions in the industry is formed. The method of investigation workplaces’ competitiveness based on the taxonomic analysis is developed. The reasons for the low attractiveness of industrial workplaces are determined.