Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій брендаДокумент Криза: загроза чи можливість для брендів?(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.