Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку
    (2007) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    Розглянуто концепцію професорів бізнес-школи INSEAD Чана Кіма і Рене Моборна про створення «блакитного океану», що має на увазі випуск унікального продукту, який не забирає клієнтів конкурента, а залучає не-клієнтів. Питання створення «блакитних океанів» не є таким актуальним для ринків України, як для Заходу. На більшості продуктових ринків України виробники не почувають на собі значного тиску з боку конкурентів, як це відбувається на розвинутих, сформованих, насичених західних ринках.