Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Моделювання процесу самостійного навчання з електронним тренажером(2008) Самсонов, Валерій Васильович; Сільвестров, Антон Миколайович; Поворознюк, Назар ІвановичВ статті розглянуто процес самостійного навчання як систему автоматичного управління, запропоновано структуру системи і адаптивні алгоритми управління процесом навчання. The article describes the process of self-education as a system of automatic learning, proposed structure of the system and adaptive algorithms for process control training.Документ Електронний тренажер самонавчання(2009) Самсонов, Валерій ВасильовичВ статті розглядаються питання розробки електронного тренажеру самонавчання для вивчення навчального матеріалу. Тренажер як автоматизована система керування буде реалізовувати такі функції: планування, контроль, розробка керуючих впливів, регулювання. Додаткові навчальні об’єкти можуть підвищувати рівень знань студентів, тобто тренажер повинен бути відкритим для подальшого розвитку. Ці об’єкти можуть бути спеціально створені або бути об’єктами інших дисциплін.Документ Дистанційна підтримка навчання(2009) Самсонов, Валерій ВасильовичУ статті викладено матеріал щодо педагогічного потенціалу систем дистанційного навчання. Наведено, що забезпечить практична реалізація програми. Здійснено опис експериментального опробування засобів проведення відеолекцій в НУХТ. The article presents material on the educational potential of distance learning. Shows that will provide a practical implementation of the program. Done description of the experimental checking of video lectures in our library.Документ Модель електронного тренажера самонавчання(2009) Самсонов, Валерій ВасильовичВ статті розглядаються питання побудови тренажера самостійного вивчення студентом навчального матеріалу, який також може бути віднесений до типу автоматизованих систем керування навчанням. До основних функцій тренажеру відноситься: планування процесу засвоєння навчального матеріалу (завдання траєкторії, темпу і мотивації руху по навчальному матеріалу); порційна подача матеріалу студенту; початкове, проміжне і кінцеве тестування вивчення теми (лекції); визначення оцінки засвоєння теми, оцінки засвоєння розглянутого матеріалу; прогнозування досягнення рівня мотивації (бажаної оцінки); керування процесом навчання, тобто зміна траєкторії, темпу або мотивації. Важливим у розробці тренажеру є модель студента як об’єкту керування. The paper deals with the construction of the simulator self-study student training material , which can also be attributed to the type of automated control systems training. The main functions of the simulator include : planning the process of learning (task trajectory , pace and movement to motivate learning the material ) Portion student presentation of the material , initial , intermediate and final testing of study subjects (lectures ), the measurement of absorption threads assessment mastering the materials, prediction of achievement motivation level ( desired estimates ) control the learning process, ie the change of the trajectory, pace and motivation. Important in the development of the simulator is a model student as an object of control.