Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості(2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.Документ Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів(2008) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.Документ Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.Документ Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина ЮріївнаРозглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.