Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Оптимізація виробничих запасів як один із напрямів управління витратами(2003) Скригун, Наталія Петрівна; Цимбалюк, Людмила ГеоргіївнаВибір оптимальної моделі планування замовлень сприяє мінімізації витрат підприємства і є одним із способів ефективного управління ними. В статті розглянуто особливості систем традиційного та своєчасного виробництва; моделі визначення оптимального розміру запасу, характерні для вітчизняних та зарубіжних промислових підприємств. Choosing of the optimal model for production orders planning assists in cutting costs of production and represents one of the ways for efficient Cost Management. Features of traditional and modern production systems were considered in this article, as well as models for evaluation of optimal resource quantities, typical for foreign and local enterprises.Документ Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.Документ Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина ЮріївнаРозглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.