Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи визначення оточуючого середовища та впливу його факторів на стратегічні плани підприємства(2006) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Безпалько, Олена ВікторівнаСтаттю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням стратегічного планування на підприємстві з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано матрицю стратегій залежно від впливу факторів оточуючого середовища та ймовірності їх виникнення. The article is sanctified to the pressing theory-methodological questions of the strategic planning on an enterprise taking into account influence the environment factors. Offered strategies matrix depending on influence of environment factors and probability of their origin.Документ Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв(2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням управління поведінкою споживачів з врахуванням моделі процесу мотивації, основними елементами якої є активація потреби. Запропоновано практичне застосування мотивації в стратегії маркетингу на прикладі удосконалення продукції ККЗ «Росинка». The article focuses on the topic of theoretical and methodological issues management behavior of consumers with regard to the process model of motivation, the main elements of which are activated needs. A practical application of motivation in marketing strategy as an example product development CCH "Dewdrop".Документ Marketing mix освітніх послуг(2010) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.Документ Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто взаємозв’язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб’єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг, проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Києва. Intercommunication is considered between behavior for consumers of educational services and image to the subject this market. It is analysed by means of selection from Internet resources place of the National University of Food Technologies on the market of educational services, the calculations the indexes of competitiveness from educational services are conducted for example of economic specialities of NUFT as compared to a few higher educational establishments of Kyiv.Документ Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем(2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.Документ Використання різних методів розрахунку середніх значень при встановленні рейтингу інноваційних ідей(2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто питання використання різних методів розрахунку середніх значень при опрацюванні даних експертних опитувань. На прикладі встановлення рейтингу інноваційних ідей доведена доцільність використання методу медіан для розрахунку середніх балів експертів. The question of the use of different methods of calculation average values in data processing expert interviews. For example, are ranked innovative ideas proved the feasibility of using the method for calculating the average median scores of experts.