Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування
    (2013) Соломянюк, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто категорійний апарат поняття «трейд-маркетинг». Досліджено модель трейд-маркетингового планування, яка дозволяє спланувати і оцінити показники майбутніх періодів діяльності підприємства у відповідності із заходами маркетингового комплексу та трейд-маркетингу. Проаналізовано трейд-маркетинг як незалежний напрям сукупних заходів/інструментів, які впливають на базові елементи господарської діяльності підприємства виробництво – споживач – канали розподілу. Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві. The category apparatus of concept "trade-marketing" is considered in the article. The model of the trade-marketing planning is investigational. It allows to plan and estimate the indexes of future periods the activity of enterprise in accordance with the measures of marketing complex and trade-marketing. Trade-marketing is analysed as independent direction of the combined measures/ instruments, that influence on the base elements of economic activity the enterprise a production - consumer - channels of distribution. Tasks that can decide on an enterprise as a result effectively plan measures of trade-marketing are investigational. Advantages and lacks of the use of trade-marketing are analysed on enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств
    (2013) Соломянюк, Наталія Миколаївна
    Метою статті є дослідження категорійого апарату поняття «вирівнювання маркетингу і продаж», яке широко використовується в практичній діяльності і, недостатньо висвітлено в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття «воронка продаж», як методичного підходу при плануванні маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Значну увагу приділено висвітленню поняття «лід», його типів, класифікацій та генералізації, як одному із етапів побудови воронки продажів. Перспективами подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів при плануванні маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати ліди з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотню реакцію споживачів. The aim of the article is research a category concept "Levelling of marketing and sales", that is widely used in practical activity and, it is reflected not enough in theoretical works. The comparative analysis of foreign and Ukrainian approaches is conducted to determination of concept "Crater of sales", as methodical approach at marketing planning on an enterprise. The basic stages of construction the crater of sales are investigational. Considerable attention is spared to illumination of concept the "leed", his types, classification and generelizations, as one of the stages in construction on the crater of sales. The prospects of further developments in this direction is a theoretical ground expediency of the use in crater of sales at marketing planning. The considered methodical approach allows to generate leed with the prospect of forming at target audiences, to plan of communication measures, control the process their realization and reverse.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи процесу маркетингового планування
    (2013) Соломянюк, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто категорійний апарат поняття «процесу маркетингового планування», як безперервного механізму, що забезпечує розкриття причинно-наслідкових значень складових визначення. Досліджено та удосконалено схему процесу маркетингового планування. The category apparatus of concept "The Marketing Planning Process" is considered in the article, as a continuous mechanism that provides determination of cause and effect values making. Investigational and improved chart of the marketing planning process.