Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів(2020-05) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Фєдотова, Наталія Михайлівна; Кривенко, Ольга СтаніславівнаУ статті розглянуто сучасний стан інтернет-торгівлі як елемент ринкової інфраструктури підприємства на ринку офісних меблів України. Наведено структуру ринку меблів в Україні, стан якої значною мірою залежить від динаміки розвитку суб’єктів господарювання; визначено основних конкурентів-виробників офісних меблів, в тому числі їх присутність в онлайн середовищі; структуру та динаміку експортно-імпортних операцій на ринку меблів за 2014-2018 роки. Проаналізовано сайт виробника офісних меблів ТОВ «Саліта-Трейд», а саме: зручність навігації, наявність товарних категорій, візуалізація товарів, можливість здійснення замовлень та їх оформлення, допомога консультанта тощо. Досліджено джерела трафіку (платний пошуковий та прямий), основні показники ефективності просування сайту (кількість нових користувачів, показник відмов, перегляд сторінок, середня тривалість сеансу) на прикладі ТОВ «Саліта-Трейд» і основних його конкурентів. В статье рассмотрено современное состояние интернет-торговли как элемент рыночной инфраструктуры предприятия на рынке офисной мебели Украины. Приведена структура рынка мебели в Украине, уровень которой в значительной степени зависит от динамики развития субъектов предпринимательства; определено основных конкурентов производителей офисной мебели, в том числе их присутствие в онлайн среде; структуру и динамику экспортно-импортных операций на рінке мебели за 2014-2018 годы. Проанализировано сайт производителя офисной мебели ООО «Салита-Трейд», а именно: удобство навигации, наличие товарных категорий, визуализация товаров, возможность осуществления заказов и их оформления, помощь консультанта и тому подобное. Исследовано источники трафика (платный поисковый и прямой) и основные показатели эффективности продвижения сайта (количество новых пользователей, показатель отказов, пересмотр страниц, средняя продолжительность сеанса) на примере ООО «Салита-Трейд» и основных его конкурентов. In the article, the author studies the current state of internet trading as an element of the enterprise market infrastructure in the Ukrainian market of office furniture. It is established that more than four thousand companies are engaged in furniture production in Ukraine, among which the leaders are "MERX", "D'LineStyle (DLS)", "Office Solutions", "Enran", "Novy Styl" (Eng. "New Style"), "Kukhni Ukrayiny" (Engl. "Kitchens of Ukraine"), "Ekmi-Mebli" (Engl. "Ekmi-Furniture"). Today one of the main trends is the orientation of buyers mostly to the furniture of the Ukrainian manufacturers, which reflects the fact of increasing consumer confidence in domestic products. Market practices show that the current potential of the development of online trading on the office furniture market in Ukraine is underused. The website of the office furniture manufacturer Salita-Trade PLC has been analysed, namely: convenience of navigation, availability of product categories, visualization of goods, possibility of orders realization and their execution, assistance of a consultant, etc. The traffic sources (paid search and direct), the main indicators of site promotion efficiency (number of new users, bounce rate, page views, average session duration) on the example of Salita-Trade PLC and its main competitors have been investigated. The main leader in the number of customers attracted to the website is "MERX". Salita-Trade PLC attracts customers to the website through google advertising, with the help of promotion through social networks, through the distribution of information in print advertising materials. The results of the analysis show that the highest number of visitors during the studied period is sourced by direct traffic (145 people) with the lowest bounce rate being 27.22% and the maximum page view being 9.08. This does not mean that other sources do not produce results but it is reasonable to determine their effectiveness, while compared to direct traffic, taking into account the cost of paid search traffic.Документ Економічна безпека підприємства та критерії її оцінки(2008) Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто сутність економічної безпеки підприємства та можливі критерії її оцінки, виокремлено ме тодологію оцінки рівня економічної безпеки підприємства, що дозволяє визначити характеристику його рівня в умовах конкуренції.Документ Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)(2011) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Молдаховська, Ю. В.Розглянуто основи формування гнучкої структури маркетингових комунікацій, розкрито поняття адаптаційної системи інтегрованих маркетингових комунікацій, як механізму взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та споживачами. The basics of forming a flexible structure marketing communications disclosed concept adapted system of integrated marketing communications company as a mechanism of interaction with the environment and consumers.Документ Теоретичні основи визначення оточуючого середовища та впливу його факторів на стратегічні плани підприємства(2006) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Безпалько, Олена ВікторівнаСтаттю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням стратегічного планування на підприємстві з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано матрицю стратегій залежно від впливу факторів оточуючого середовища та ймовірності їх виникнення. The article is sanctified to the pressing theory-methodological questions of the strategic planning on an enterprise taking into account influence the environment factors. Offered strategies matrix depending on influence of environment factors and probability of their origin.Документ Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування(2013) Соломянюк, Наталія МиколаївнаУ статті розглянуто категорійний апарат поняття «трейд-маркетинг». Досліджено модель трейд-маркетингового планування, яка дозволяє спланувати і оцінити показники майбутніх періодів діяльності підприємства у відповідності із заходами маркетингового комплексу та трейд-маркетингу. Проаналізовано трейд-маркетинг як незалежний напрям сукупних заходів/інструментів, які впливають на базові елементи господарської діяльності підприємства виробництво – споживач – канали розподілу. Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві. The category apparatus of concept "trade-marketing" is considered in the article. The model of the trade-marketing planning is investigational. It allows to plan and estimate the indexes of future periods the activity of enterprise in accordance with the measures of marketing complex and trade-marketing. Trade-marketing is analysed as independent direction of the combined measures/ instruments, that influence on the base elements of economic activity the enterprise a production - consumer - channels of distribution. Tasks that can decide on an enterprise as a result effectively plan measures of trade-marketing are investigational. Advantages and lacks of the use of trade-marketing are analysed on enterprise.Документ Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах(2014) Соломянюк, Наталія МиколаївнаАнотація. У статті досліджено практичні рекомендації маркетологів щодо розподілу статей бюджету маркетингу за видами діяльності залежно від обраної підприємством стратегії його розвитку. Наведено статистичні дані обсягу рекламного ринку в країнах та їх структурний розподіл. Розглянуто розподіл витратної частини бюджету при плануванні маркетингових заходів з врахуванням етапу життєвого циклу товару/товарної категорії, який екстраполює минулий досвід на майбутні періоди. Проаналізовано результати опитування керівників відділів маркетингу українських підприємств, проведеного Українською компанією ММГ. Результати дослідження свідчать про: планове зменшення бюджету маркетингу на PR, побудову бренду, модернізацію продукту, директ-мейл та лояльність власного персоналу; планове збільшення бюджету маркетингу на Інтернет просування, масову рекламу, виставки і програму лояльності. Значне підвищення важливості для українських підприємств таких завдань як планування продажів і загальне стратегічне планування свідчить про зростання невизначеності в уявленнях менеджменту про найближчі перспективи. Summary. The practical recommendations of marketing specialists for distribution of items budget’s marketing are investigational in the article. The budget’s items are distributed for the types of activity depending on select an enterprise strategy his development. Statistical data of volume the advertisement market are driven to the countries and them structural distribution. The distribution of budget’s expense part is considered at planning of marketing measures taking into account the stage of commodity’s life cycle / commodity’s category, that extrapolates past experience on future periods. The results of questioning the departments leaders of marketing at Ukrainian enterprises, conducted by the Ukrainian company ММG, are analysed. Research results testify to: planning to reduction for the marketing budget on PR, construction of branding, modernisation of product, direct-mail and loyalty of own personnel; planning to increase of marketing budget is on the advancement in Internet, mass advertisement, exhibitions and program of loyalty. Considerable increase of importance for the Ukrainian enterprises of such tasks as sales planning and common strategic planning testifies to the increase of vagueness in the management ideas about the nearest prospects.Документ Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв(2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням управління поведінкою споживачів з врахуванням моделі процесу мотивації, основними елементами якої є активація потреби. Запропоновано практичне застосування мотивації в стратегії маркетингу на прикладі удосконалення продукції ККЗ «Росинка». The article focuses on the topic of theoretical and methodological issues management behavior of consumers with regard to the process model of motivation, the main elements of which are activated needs. A practical application of motivation in marketing strategy as an example product development CCH "Dewdrop".Документ Marketing mix освітніх послуг(2010) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.Документ Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто взаємозв’язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб’єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг, проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Києва. Intercommunication is considered between behavior for consumers of educational services and image to the subject this market. It is analysed by means of selection from Internet resources place of the National University of Food Technologies on the market of educational services, the calculations the indexes of competitiveness from educational services are conducted for example of economic specialities of NUFT as compared to a few higher educational establishments of Kyiv.Документ Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем(2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »