Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Засоби підвищення ефективності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг
    (2020) Галенко, Катерина Олегівна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    У статті наведені результати аналізу засобів підвищення результативності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг. Встановлено, що у сучасному світі реклама не посідає важливу сходинку у бізнесі, але з’ясовано, що коли буде змінена система надання освітніх послуг буде змінене ставлення до рекламних носіїв та розробки рекламних кампаній в цій сфері. На конкретних прикладах була проаналізована доцільність використання рекламних носіїв та запропонований інший варіант просування. У статті було розглянуто поняття рекламної кампанії, унікальної торгової пропозиції, ефективності рекламних носіїв та рекламної кампанії. У статті було розглянуто особливості реклами освітніх послуг та проведення їх систематизації. Визначено що використання рекламних носіїв у різних випадках надання освітніх послуг. На підставі було запропоновано варіанти підвищення результативності в рекламній кампанії в сфері надання освітніх послуг. The article presents the results of analysis of means of increasing an advertising campaign efficiency on the example of educational services. In the modern world, advertising is not found to be an important business step, but it has been found that as soon as the educational system is changed, the attitude towards advertising media and the development of advertising campaigns in this field will be changed too. The advisability of using advertising media was analyzed and another promotion option was suggested. The concepts of advertising campaign, unique sales offer, effectiveness of advertising media and advertising campaign were also observed. The article deals with the features of educational services advertising and their systematization. On this basis, options for improving the educational campaign effectiveness for educational services have been proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Організація електронної торгівлі на підприємстві класичним способом та через соціальну мережу Instagram
    (2019) Полуда, Тетяна Анатоліївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    У статті розглянуто процес організації електронної торгівлі через дві можливі форми: повноцінний сайт з максимально можливим набором функцій та через соціальну мережу Instagram, а також досліджено шляхи оцінки ефективності їх роботи. Кількість користувачів Instagram зростає дуже стрімко, вже сьогодні дана соціальна мережа є торговою платформою, через яку можна здійснювати купівлю товарів. На початковому етапі розвитку не кожне підприємство має можливість розробити та підтримувати повноцінний сайт для продажу продукції, тоді як профіль в Instagram є бюджетною альтернативою. Профіль може містити публікації з повним описом товарів, їх характеристики та ціни. Процес його створення та налаштування простий, він не потребує команди спеціалістів, які допоможуть адаптувати його для налагодженої роботи, що є його перевагою, в порівнянні із повноцінним сайтом. Для організації роботи сайту необхідно оптимізувати його за пошуковими запитами, привести до єдиного алгоритму роботи, для впровадження таких заходів необхідно мати кваліфіковану команду SEO-спеціалістів, що будуть постійно займатися даним процесом. В той час, як із алгоритмами роботи Instagram можна ознайомитися, за допомогою доступних матеріалів, сучасних статей та безкоштовних тренінгів. В умовах сучасності, профіль в Instagram є необхідністю, навіть коли підприємство має повноцінний сайт, це спрощує комунікацію цільових споживачів із компанією, та допомагає визначити, що саме їм необхідно. Це можливо за допомогою оцінки профілю: статистики, коментарів, вподобань, репостів та кількості підписників в цілому. Тому дослідження даного питання є актуальним та допоможе визначити сучасні способи роботи із двома наведеними ресурсами. In today's market and great competition, product quality is not a determining factor in the high profitability of sales. The success of an enterprise depends on many factors. It is necessary to understand how competitors work, who demand consumers, who are potential and promising customers, and quality advertising and promotion are a necessity.The article describes the process of organizing e-Commerce through two possible forms: a full-fledged site with the maximum possible set of functions and through the social network Instagram, as well as ways to assess the effectiveness of their work. To assess the effectiveness of Instagram, there are separate indicators that need to be monitored.In addition to the statistical indicators, there are a number of economic indicators. which should be taken into account. The number of instagram users is growing very rapidly, today this social network is a trading platform through which you can purchase goods. At the initial stage of development, not every company has the opportunity to develop and maintain a full-fledged website for the sale of products, while the instagram profile is a budget alternative. The profile may contain publications with a full description of the goods, their characteristics and prices. The process of its creation and configuration is simple, it does not require a team of specialists who will help to adapt it for the smooth operation, which is its advantage compared to a full site. To organize the work of the site it is necessary to optimize it for search queries, lead to a single algorithm of work, for the implementation of such activities it is necessary to have a qualified team of SEO-specialists who will be constantly engaged in this process. At the same time, the algorithms of Instagram work can be found with the help of available materials, modern articles and free trainings. In today's environment, instagram profile is a necessity, even when the company has a full-fledged website, it simplifies the communication of target consumers with the company, and helps to determine what they need. This is possible using the assessment profile: statistics, comments, preferences, reposts and the number of subscribers as a whole. Feedback is very easy to get through direct, while emails in the mail may be lost, or sent to spam. Thus, the study of this issue is relevant and will help to identify modern ways of working with the two resources.
  • Ескіз
    Документ
    Врахування поведінкових аспектів при розробці стратегії збуту
    (2019) Нижник, Тарас Юрійович; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Метою статті є визначення поведінкових аспектів збуту підприємства у та розкриття сутності цього поняття як економічної категорії. Актуальність цієї теми полягає у тому, що не всі підпри- ємства в Україні повноцінно використовують збутову діяльність, оскільки визначення поведінки спо- живачів та врахування індивідуальних особливостей може задовольнити їхні потреби та збільшити продуктивність підприємства, що значною мірою вплине на його позиціонування на ринку. У статті визначено, що саме дозволяє враховувати поведінкові аспекти під час розроблення стратегії збуту продукції. Зроблено акцент на тому, які основні цілі стратегії збуту та чим саме забезпечується цей механізм у торговельному бізнесі. Розглянуто, які саме стратегії є та чим вони відрізняються, які елементи необхідні для їхньої повноцінної реалізації та на яких рівнях здійснюється збутова діяль- ність. Переконалися у можливості застосування методу «мозкового штурму» та методу «Дельфі». The main purpose of the article is to determine the behavioral aspects of the sale of an enterprise and to reveal the essence of this concept as an economic category. The relevance of this topic is that not all enterprises in Ukraine make full use of marketing activities, since defining consumer behavior and taking into account individual characteristics can satisfy their needs and increase the productivity of the enterprise, which will greatly influence their attitude to it. It looks at what strategies exist and how they differ, what elements are necessary for their full implementation, and at what levels of marketing activities. Be convinced of the possibility of using the method of “brainstorming” and the “Delphi” method. It is determined that behavioral aspects are the core around which all types of production and economic activity are concentrated. In addition, a strategy is sometimes seen as a bluff or a cunning maneuver that defines it as a tool of some type to win the competition. According to this view, it is possible to develop a “bluff strategy” to drag a competitor “to the dark path”, which does not lead anywhere. This is based on a purely psychological aspect - the desire to introduce into your organization something that has produced positive results for a competitor. The article defines what exactly allows to take into account behavioral aspects when developing a product marketing strategy. Emphasis is placed on what the main goals of the sales strategy are, and how this mechanism stands out in the trading business. The article deals with the question of what exactly allows to take into account behavioral aspects when developing a product marketing strategy and what distinguishes this mechanism in the trading business. The debate is being replaced by a program of individual polls, which are mostly conducted in the form of peer review tables. The experts’ answers are summarized and passed back to them (sometimes with new information about the object), after which the experts refine their answers. This procedure is repeated several times until they reach an acceptable convergence of all the opinions expressed. This method will help build an adequate model for the future development of the forecasting object.
  • Документ
    Розвиток електронної торговлі в Україні на прикладі ринку канцелярських виробів
    (2020-06) Коваленко, Наталія Павлівна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Стаття присвячена дослідженню особливостей і тенденцій розвитку електронної комерції на ринку канцерярських виробів України. Проаналізовано темпи зростання торгового обороту через Інтернет в сегментах побутових споживачів і бізнесу. Розкрито проблеми, що перешкоджають розвитку електронної торгівлі канцелярськими товарами та визначено шляхи їх подолання. The article is devoted to the study of features and tendencies of e-commerce development in the market of office products of Ukraine. The growth rates of trade turnover via the Internet in the segments of household consumers and businesses are analyzed. Problems that hinder the development of e-commerce in stationery are revealed and ways to overcome them are identified.
  • Ескіз
    Документ
    Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
    (2019) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті розглядаються взаємозв’язок та взаємодія внутрішнього, зовніш-нього та інтерактивного маркетингу як складових маркетингу сфери послуг. Окрема увага приділяється поняттю внутрішнього маркетингу. Пропонується системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Досліджується алго-ритм функціонування внутрішнього маркетингу. Описується взаємозв’язок внут-рішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлюються основні складові кожного виду маркетингу. The paper studies the interconnection and interaction between internal, external and interactive marketing as components of the marketing of the service sector. A systematic approach to understanding of internal marketing of the enterprise is proposed, according to which internal marketing is a system of elements that take into account the aims of enterprise on the one hand and the needs of staff from another. An algorithm for the func-tioning of internal marketing is explored. The interconnection of internal and external mar-keting with interactive is described. The main components of each type of marketing are distinguished.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та особливості розвитку брендингу на ринку В2В
    (2018) Цятковський, Олег Миколайович; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Статтю присвячено дослідженню просування бренду на ринку В2В на прикладі хімічної промислово-сті. Проаналізовано потреби підприємств у брендингу. Виділено складові елементи брендингу на ринку В2В, проаналізовано вигоди підприємства від брендування продукції. Визначено принципи та особливості брендингу на промислових підприємствах. The article is devoted to investigation of the brand promotion on B2B market on the example of the chemical industry. The needs of enterprises in branding are analyzed. The constituent elements of branding in the B2B market are analyzed, the advantages of the enterprise from branding products are analysed. The principles and peculiarities of the branding on industrial enterprises are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні підходи до формування якості послуг
    (2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    Проаналізовані та систематизовані існуючі погляди на якість послуги. Поняття якості послуг розглядається як поєднання двох складових: якість процесу обслуговування та якість результату від придбання послуги. Визначені чинники впливу на кожну складову. Якість процесу обслуговування залежить від якості інтерактивної взаємодії між обслуговуючим персоналом та клієнтом, ефективності організації процесу обслуговування в часі та в просторі та атмосфери надання послуги. Якість результату пов’язана із рівнем професійної кваліфікації персоналу, якістю обладнання та матеріалів і рівнем інноваційності технологій. Якість процесу запропоновано розглядати як психологічну та гедоністичну якість, в той час як якість результату є раціоналістичною якістю. Запропоновано поділ існуючих послуг на дві групи: послуги, для яких якість результату та якість процесу можна чітко розмежувати, та послуги, для яких саме якість процесу визначає якість результату. The problems of service's quality are analyzed, considering four main specified features of services, such as impalpability, inseparability from the source, inconstancy, non-suitability for storage. The role of subjective and human factors is considered to be the one of main problems in effective organization of service. The possible actions of minimization of negative influence of the human factor on service quality are determined. The first group of actions is connected with establishing clear requirements to the service staff and also with the effectively organized of internal marketing. The last one is connected with the effective system of motivation, which must ensure high quality of service process during interaction between service staff and client. The second group of actions is associated with involvement of the consumer in the process of providing the service. The existing approaches to the service quality are analyzed and systematized. The concept of service quality is considered as the combination of two components: quality of service process and quality of service result. The factors of influence on each component are determined. Quality of service process depends on the quality of interaction between service staff and client, the effectiveness of service process organization in time and space and the atmosphere of service provision. Quality of service result deals with the level of professional qualification of staff, quality of equipment and materials and level of innovativeness of technologies. The quality of process is considered as the psychological and hedonistic quality, while the quality of result is considered to be the rational quality. The existing services are proposed to be divided into two groups: the services, for which the quality of result and the quality of process can be clearly delineated, and the services, for which the quality of process makes the quality of the result.
  • Ескіз
    Документ
    Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства
    (2018) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Рябко, Оксана Ігорівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    У статті досліджено частку роздрібних підприємств у всій структурі торговельних організацій, що знаходяться на території України, представлено основні показники ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Визначено основні шляхи підвищення ефективності роботи роздрібних підприємств. Проаналізовано методи збільшення обсягу продажів роздрібного підприємства, засоби впливу на конверсію, методи підвищення суми середнього чека. На основі проведеного дослідження запропоновано напрями підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства. The article studies the share of retail enterprises in the whole structure of sales organizations located on the territory of Ukraine, presents the main performance indicators of retail enterprises. The main ways to improve the efficiency of retail enterprises are determined. Methods for increasing the volume of sales of retail enterprises, means of influence on conversion, methods to increase the total of average purchase amount are analysed. Based on conducted research, directions to improve the efficiency of work of retail enterprises are proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    В статті представлено методологічний підхід до оцінки збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємства харчової промисловості та систематизовано чинники маркетингового середовища, що мають вплив на збалансований розподіл витрат в бюджеті маркетингу на елементи 4Р. The methodological approach to the assessment the balancing marketing mix elements in enterprises of food industry was represented, and the marketing environment factors that have an impact on balanced distribution of costs in marketing budget to 4P’s elements was systematized in the article.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    В статті проаналізовано маркетингові інструменти, характерні для харчової промисловості України, на основі яких проведено кількісне дослідження рівня сприйняття маркетингових заходів методом Needs & Gaps Analysis. З цією метою проведено класифікацію основних елементів маркетингового комплексу з виокремленням атрибутів, що підлягають дослідженню в окремих галузях харчової промисловості України. В результаті проведеного дослідження, визначено середній рівень важливості і задоволеності маркетинговими заходами на ринку В2С по галузях та цілком в промисловості, побудовано карту сприйняття ринку В2С елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості. Проведено групування рівнів задоволеності за галузями і відображено положення позиції кожної галузі на векторі спрямування. Проведене дослідження свідчить про те, що рівень сприйняття маркетингових інструментів в галузях харчової промисловості є середнім для наступних галузей: цукрова, тютюнова, хлібопекарська, борошномельно-круп'яна, олійно-жирова, м'ясна, виноробна; низьким для двох: безалкогольних напоїв та мінеральної води, рибна; високим для чотирьох: кондитерська, пивоварна, спиртова, молочна. Таким чином, автором доведено необхідність врахування результатів дослідження в розробці стратегії маркетингу підприємствами харчової галузі з метою підвищення рівня задоволеності споживачами продукцією товаровиробників. The specific marketing instruments of the Ukrainian Food Industry were analyzed in the article. The quantitative research of the perception marketing events by method Needs & Gaps Analysis based on the marketing instruments. For this purpose, the main elements of the marketing mix were classified. And attributes which researched in some sectors of the Food Industry in Ukraine were singled. The average level of importance and satisfaction of marketing events on B2C market by sectors and completely were calculated in the industry and the perceptions’ map of the marketing mix elements in B2C market of the Food Industry was constructed as a result of the research. The levels of satisfaction by sectors were grouped and position of each sectors in the direction vector were displayed. Research suggests that the level of perception marketing instruments in the sectors of Food Industry is average for the following sectors: sugar, tobacco, bakery, flour, cereal, oil and fats, meat, wine, is low for two soft drinks and mineral water, fish, is high for four: confectionery, brewing, alcohol, dairy. Thus, the author proved the need to integrate research results in the development of marketing strategies of the Food business in order to improve customer satisfaction of products by manufacturer.