Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми та особливості розвитку брендингу на ринку В2В(2018) Цятковський, Олег Миколайович; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаСтаттю присвячено дослідженню просування бренду на ринку В2В на прикладі хімічної промислово-сті. Проаналізовано потреби підприємств у брендингу. Виділено складові елементи брендингу на ринку В2В, проаналізовано вигоди підприємства від брендування продукції. Визначено принципи та особливості брендингу на промислових підприємствах. The article is devoted to investigation of the brand promotion on B2B market on the example of the chemical industry. The needs of enterprises in branding are analyzed. The constituent elements of branding in the B2B market are analyzed, the advantages of the enterprise from branding products are analysed. The principles and peculiarities of the branding on industrial enterprises are determined.