Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств
    (2014) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна Броніславівна
    У статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна Броніславівна
    У статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.