Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі(2009) Ткаченко, Д. М.; Скарбовійчук, Олександр МихайловичНаведено приклади визначення кількісного впливу чинників ринку на рівень попиту інноваційної продукції на стадіях її проектування, створення та реалізації за розробленими авторами методикою та комп'ютерною програмою.Документ Програма обчислення рівня попиту на інноваційну продукцію(2008) Скарбовійчук, Олександр Михайлович; Ткаченко, Д. М.В середовищі Visual Basic створена програма для визначення емпіричної функції попиту на інноваційну продукцію по результатах експертного дослідження ринку за планом повного факторного експерименту (ПФЕ) типу 22 та обчислення за її формулою рівня попиту при довільних значеннях значущих факторів в межах їх змінення.Документ Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію(2008) Ткаченко, Д. М.; Скарбовійчук, Олександр МихайловичЗапропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.