Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти
    (2014) Тригуб, Інна Петрівна
    Автор проголошує важливим пріоритетом та стратегією курс на покращення якості освіти і, в першу чергу, ефективне запровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освітню галузь. Останнім часом освіта значно розширює спектр технологій, що пов'язані з комп'ютером та всесвітніми інформаційними мережами. Розбудова інформаційного освітнього простору сьогодні потребує від вчителів володіння сучасними ІКТ та вміння застосовувати їх у навчанні та у повсякденному житті. An author proclaims important priority and strategy. It is a course on the improvement of education quality, above all things, effective introduction of information and communication technologies in educational industry. Lately education extends the spectrum of technologies considerably, that connects with computer and world informative networks. Re-erecting of informative educational space today needs from teachers knowledge of modern IKT and ability to apply them in studies and in everyday life.
  • Ескіз
    Документ
    Інформатизація освіти та застосування ІКТ для покращення професійної підготовки педагога
    (2013) Тригуб, Інна Петрівна
    Розглянута роль та ефективне використання ІТ в освітньому процесі задля покращення професійної підготовки педагога. The article describes the role and effective using ICT for improving professional training of teacher in education system.
  • Ескіз
    Документ
    Розширення можливостей педагогічних технологій через впровадження інноваційних педагогічних технологій
    (2012) Тригуб, Інна Петрівна; Березовська, Ольга Владиславівна
    У статті висвітлено поняття педагогічних технологій, проаналізовано шляхи впровадження інноваційних педагогічних технологій у систему вищої освіти. The article deals with the concept of pedagogical technology, the introduction ways of information pedagogical technology into system of higher education.