Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні тенденції та проблеми розвитку пивного ринку України(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Бабко, Анастасія ОлександрівнаВ статті досліджено сучасний стан розвитку пивоварної галузі в Україні. Проведено аналіз обсягів виробництва пивної продукції , виявлено основних лідерів по виробництву пива. In this article have been investigated the modern condition in the development of brewing industry in Ukraine. Has been performed the analysis of production volumes of beer products, have been identified the key leaders of beer production.Документ Конкурентоспроможність продукції підприємств молокопереробної промисловості(2015) Тюха, Ірина Володимирівна; Музичук, Дмитро ВолодимировичСтаття присвячена теоретико-прикладним аспектам конкурентоспроможності продукції. Виявлено проблеми конкурентоспроможності продукції підприємств вітчизняної молокопереробної промисловості. Запропоновано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності української молочної продукції в контексті нових можливостей освоєння закордонних ринків із імплементацією угоди між Україною та ЄС про зону вільної торгівлі. The article is devoted the theoretical and applied aspects of competitiveness of products. The problems of competitiveness of products of enterprises of domestic milk industry are exposed. The ways of increase of level of competitiveness of the Ukrainian milk products are offered in the context of new possibilities of mastering of oversea markets with realization of agreement between Ukraine and ES about a free trade zone.Документ Структура конкурентних сил оліє-жирової галузі(2006) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемам аналізу факторів конкуренції та структури конкурентних сил на прикладі олійєжирової промисловості згідно з Концепцією конкуренції Майкла Портера. Підбито підсумки доцільності використання даної концнпції для аналізу конкуренції в галузі та запропоновано шляхи використання найефективнішої взаємодії ключових факторів успіху. The article is devoted to problems of analyze of factors of competitive and of structure of competitive forces of oil-fat industry according to Conception of competitive of M. Porter. Necessity of utilization of this conception for analyze of competitive in the any industry is summered in these article. The ways of utilization the most efficacious interaction fundamental factors of success are offered in this article.