Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв’язки між енергетичними і матеріальними потоками в системах транспортування вантажів
    (2015) Хваста, Мирослав Михайлович
    У статті досліджено взаємозв ’язки між динамічними й енергетичними параметрами в системах транспортування вантажів із жорсткими з в ’язками. Показано, що рушійна сила переміщення виконує роботу, яка складається з двох складових, долаючи силу тяжіння і силу інерції. При цьому складова роботи з подолання сили тяжіння визначає рівень потенціальної енергії, а складова роботи з подолання сил інерції за енергетичним показником дорівнює кінетичній енергії. Доведено можливість використання симетричних косинусоїдальних і синусоїдальних та інших симетричних законів переміщення мас на вертикальних ділянках для компенсації енергетичних витрат на ділянках вибігу.
  • Ескіз
    Документ
    Кінематика переміщень вантажів на похилих опорних рухомих площинах
    (2010) Хваста, Мирослав Михайлович; Соколенко, Анатолій Іванович; Васильківський, Костянтин Вікторович; Павлов, Сергій Олексійович
    Визначено співвідношення між геометричними і кінематичними параметрами системи «вантаж – рухома опорна площина» за їх взаємодії в потенціальному гравітаційному полі, зроблено оцінку можливостей використання таких систем стосовно пристроїв для формування масивів виробів або перебудови потоків.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання процесу перевантаження виробів циліндричної форми
    (2010) Соколенко, Анатолій Іванович; Васильківський, Костянтин Вікторович; Хваста, Мирослав Михайлович; Бут, Сергій Анатолійович
    На основі математичної теорії тертя розроблена модель взаємодії вантажів за випадку контактування їх з опорними рухомими і нерухомими площинами по дугах кіл з врахуванням співвідношень кінематичних і силових параметрів. On the basis of mathematical theory of friction the model of co-operation of loads is developed for the case of contact them with supporting mobile and immobile planes on the arcs taking into account correlations of kinematics and power parameters.