Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Impact of globalization processes on strategic planning of enterprises
    (2023) Kundeyeva, Galina; Turchyna, Mariia; Tur, Olesya; Sheremetynska (Gorobets), Oksana; Yasko, Yuliia
    It is indicated that the multidirectional vectors of globalization influence the formation of a complex "competitive landscape", which increases the uncertainty of strategic planning. The proposed stratification of the requirements for the formation of strategic plans and the possibilities that they allow to implement, and the stratification of the indicators of globalization influence. The factors of globalization influence on the formation of uncertainty in the activities of Ukrainian enterprises are studied and the features of this influence on the process of strategic planning are indicated. Also, as an indicator of the effectiveness of strategic planning, an assessment of the level of approximation of the actual and target results of the enterprise's activity is proposed. A comparison of the first derivatives of the efficiency indicator was used to reduce the uncertainty in the estimation of the rates of dynamic approximation of the actual and forecast results. For a relevant assessment of the change in the level of uncertainty in parameter sequences, a method of ordering heterogeneous sequences is proposed. Вказано, що різнонаправлені вектори глобалізаційних впливів обумовлюють утворення складного «конкурентного ландшафту», що збільшує невизначеність стратегічного планування. Запропонована стратифікація вимог до формування стратегічних планів і можливостей, що вони дозволяють реалізувати, та стратифікація показників глобалізаційного впливу. Досліджені фактори глобалізаційного впливу на формування невизначеності в діяльності українських підприємств і вказані особливості цього впливу на процес стратегічного планування. Також як показник ефективності стратегічного планування запропонована оцінка рівня наближення фактичних і цільових результатів діяльності підприємства. Для зменшення невизначеності в оцінюванні темпів динамічного наближення фактичних і прогнозних результатів використане порівняння перших похідних показника ефективності. Для релевантного оцінювання зміни рівня невизначеності в послідовностях параметрів запропоновано метод упорядкування неоднорідних послідовностей.
  • Ескіз
    Документ
    Formation and management of the enterprise's image as a factor of competitiveness
    (2020) Tur, Olesya; Tur, Olexandr
    The formation of the enterprise's image at each stage of enterprise development was studied and it was found out that this is a long and cost-effective process that requires consistency, but comparing costs and effects justifies actions. It was also determined that the formation of the enterprise's image occurs under the influence of external necessity, which arises in a competitive environment and is aimed at both external and internal target audiences. To enhance the influence of the emotional component of the image, the enterprise forms not only a positive image through the results of its activities, but also such external indicators as location, interior, appearance of personnel, management. Also, an important condition for creating a positive image is the establishment of public relations, mass media, and constant identification of the nature of perception of the company's image by various groups of the population when conducting sociological research. In the course of the research, tools for forming a positive image of the enterprise were identified, such as positioning, manipulation, mythologization, emotionalization and visualization. It was revealed that the image of an enterprise consists of the following structure: the image of the product, the image of the consumer of the product, the internal image of the enterprise, the image of the leader, the visual image of the enterprise, the social image of the enterprise. It was found out that after forming the image of an enterprise, it is necessary to manage it on the basis of periodic assessment of it. Therefore, image management can be carried out both at the level of a special public relations department and at the level of enterprise management. As for the periodic assessment of the enterprise's image, it can be carried out by full-time specialists who know the basics of improving the image or involve specialists from specialized agencies. During the study, qualitative models for assessing the image of an enterprise were identified, namely: a constructive model, a ranking method, focus groups that are focused on identifying deep and unconscious characteristics of people's consciousness and quantitative models (questionnaires, interviews). There are also methods for assessing the image of an enterprise using: semantic differential, scales, integral indicators, etc. They allow you to consider from different angles the effectiveness of image influence on the profitability of an organization and its economic indicators. There is also an analysis of secondary information to assess the image: content and intent analysis is the consideration of exactly those sources of information that the company uses to influence its contact audiences. The more widely an enterprise collects information from various informants, the more complete picture of its image in current market situation is created. And the formation of the image was studied on the example of ALC "Yagotynsky Butter Plant" and it was found out that this enterprise has a high competitiveness, since it produces high-quality products, helps the environment and society by holding various events and actions. Досліджено формування іміджу підприємства на кожному етапі розвитку підприємства та з’ясовано, що це тривалий і економічно ефективний процес, який вимагає послідовності, але порівняння витрат і ефекту виправдовує дії. Також визначено, що формування іміджу підприємства відбувається під впливом зовнішньої необхідності, яка виникає в конкурентному середовищі та спрямована як на зовнішню, так і на внутрішню цільову аудиторію. Для посилення впливу емоційної складової іміджу підприємство формує не тільки позитивний імідж за результатами своєї діяльності, а й за такими зовнішніми показниками, як розташування, інтер'єр, зовнішній вигляд персоналу, керівництво. Також важливою умовою створення позитивного іміджу є налагодження зв'язків з громадськістю, ЗМІ, постійне виявлення характеру сприйняття іміджу компанії різними групами населення при проведенні соціологічних досліджень. У ході дослідження були виявлені такі інструменти формування позитивного іміджу підприємства, як позиціонування, маніпулювання, міфологізація, емоціоналізація та візуалізація. Виявлено, що імідж підприємства складається з такої структури: імідж товару, імідж споживача товару, внутрішній імідж підприємства, імідж керівника, візуальний імідж підприємства, імідж підприємства. соціальний імідж підприємства. З’ясовано, що після формування іміджу підприємства необхідно керувати ним на основі періодичної його оцінки. Тому управління іміджем може здійснюватися як на рівні спеціального відділу зв'язків з громадськістю, так і на рівні керівництва підприємства. Що стосується періодичної оцінки іміджу підприємства, то її можуть проводити штатні спеціалісти, які знають основи підвищення іміджу, або залучати фахівців спеціалізованих установ. У ході дослідження були виділені якісні моделі оцінки іміджу підприємства, а саме: конструктивна модель, метод ранжування, фокус-групи, які орієнтовані на виявлення глибинних і неусвідомлюваних характеристик свідомості людей та кількісні моделі (анкетування, інтерв’ю). Існують також методи оцінки іміджу підприємства за допомогою: семантичного диференціалу, шкал, інтегральних показників тощо. Вони дозволяють з різних боків розглянути ефективність впливу іміджу на прибутковість організації та її економічні показники. Також існує аналіз вторинної інформації для оцінки іміджу: аналіз вмісту та намірів — це врахування саме тих джерел інформації, які компанія використовує для впливу на свою контактну аудиторію. Чим ширше підприємство збирає інформацію від різноманітних інформаторів, тим повніше створюється картина його іміджу в поточній ринковій ситуації. А формування іміджу досліджено на прикладі ТзОВ «Яготинський маслозавод» та з’ясовано, що це підприємство має високу конкурентоспроможність, оскільки виробляє якісну продукцію, допомагає довкіллю та суспільству шляхом проведення різноманітних заходів та акцій.
  • Ескіз
    Документ
    Franchising as an innovative form of business management in Ukraine
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article analyzes the development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan. The aim of the article is to study the trends and state of the development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan, identifying problems and promising directions for their overcoming. The methodology of the study is the foreign and Ukrainian scientific literature, analysis of statistical data (over the last ten years), which have shown the results of foreign trade relations between the countries. The perspective directions for deepening of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan should be a sale of Ukrainian pipes, gas-pumping units, equipment for replacing insulating coatings at gas pipelines, implementation of programs for major repair and reconstruction of Turkmenistan’s gas transportation system and cooperation of «Naftogaz of Ukraine» with the state-owned concern «Turkmennaft». The main provisions and conclusions of the article can be used for the preparation of analytical materials and practical recommendations for government agencies, as well as individual enterprises – participants of foreign trade relations. У статті аналізується розвиток зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном. Метою статті є дослідження тенденцій та стану розвитку зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном, визначення проблем та перспективних напрямів їх подолання. Методологією дослідження є зарубіжна та українська наукова література, аналіз статистичних даних (за останні десять років), які показали результати зовнішньоторговельних відносин між країнами. Перспективними напрямками поглиблення зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном мають стати продаж українських труб, газоперекачувальних агрегатів, обладнання для заміни ізоляційних покриттів на газопроводах, реалізація програм капітального ремонту та реконструкції газотранспортної системи Туркменістану та співробітництво НАК «Нафтогаз України» з державним концерном «Туркменнафта». Основні положення та висновки статті можуть бути використані для підготовки аналітичних матеріалів та практичних рекомендацій для державних органів, а також окремих підприємств – учасників зовнішньоекономічних відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Management of business processes of enterprises on the example of "Rosinka" llc
    (2018) Tur, Olesya; Matusevich, Anastasia
    The trends in the market of soft drinks, mineral and other waters in Ukraine were analyzed, in particular: the part of mineral water, sweet sparkling drinks, kvass and other drinks in the segment of soft drinks market was identified; leaders of sales in the soft drinks market in the segment of "mineral water" were identified (IDS Group Ukraine and Coca-Cola HBS), and the largest producers of soft drinks in the segment of "soft drinks" were identified (Coca-Cola, PepsiCo, Obolon, Akvaplast, Panda, Erlan). The business processes of "Kiev factory of soft drinks "ROSINKA" LLC were analyzed. It was established, that the company is built in compliance with the functional approach of business process modeling, in particular each unit has its own functions and is responsible for the implementation of specific business processes: production, marketing, sales of finished products. The model of business system was developed on this ground. And this model complies with the requirements of State Standard of Ukraine ISO 9001:2015 and covers more than 90% of the company activity, in particular: raw materials supply, production, storage, sale and quality control at every stage. The main stages of evaluation of the management of business processes at the enterprises were analyzed. As a result, there is a possibility to identify a key business process at the studied beverages enterprise at the initial stage and to present a model of this process. It consists in the transformation of incoming resources (raw materials) into outcoming resources (finished drinks) with help of a special mechanism, which includes labor, energy resources, fixed assets, software, including compliance with the internal regulatory and administrative documentation. At the next stage of the analysis of the efficiency of management of business processes at "ROSINKA" LLC the system of indicators was created and analyzed, in particular, costs of business processes (fixed assets, labor and material resources). Проаналізовано тенденції змін на ринку безалкогольних напоїв, мінеральних та інших вод в Україні, зокрема: виділено частки мінеральних вод, солодких газованих напоїв, квасу та інших напоїв у сегменті прохолодних напоїв; виявлено лідерів продажу на ринку безалкогольних напоїв у сегменті «мінеральна вода» (IDS Group Ukraine, Coca-Cola HBS) та найбільші виробники безалкогольних напоїв у сегменті «солодкі газовані напої» (Coca-Cola, PepsiCo, Оболонь, Аквапласт, Панда, Ерлан). Проаналізовано бізнес-процеси Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський завод безалкогольних напоїв «РОСИНКА». Виявлено, що підприємство побудоване за функціональним підходом моделювання бізнес-процесів, зокрема кожен структурний підрозділ має власні функції та відповідає за реалізацію конкретних бізнес-процесів: виробництво продукції, маркетинг, збут готової продукції. На основі цього була розроблена модель бізнес-системи, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та охоплює більше 90% діяльності підприємства, зокрема: процеси забезпечення сировиною, виробництво, зберігання, збут та контроль якості на кожному етапі. Проаналізовані основні етапи оцінювання управління бізнес-процесами на підприємствах. Це дало можливість на початковому етапі оцінювання виявити ключовий бізнес-процес на досліджуваному підприємстві по виробництву напоїв та представити модель даного процесу. Вона полягає у перетворенні вхідних ресурсів (сировини та матеріалів) на вихідні (готові напої) за допомогою спеціального механізму, який включає трудові, енергетичні ресурси, основні засоби, програмне забезпечення, включаючи дотримання вимог нормативно-розпорядчої документації. При наступному етапі аналізу ефективності управління бізнес-процесами на ТОВ «КЗН «РОСИНКА» були сформовані та проаналізовані системи показників, зокрема, вартості бізнес-процесів (основних засобів, трудових та матеріальних ресурсів).
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of mineral water markets in Russia and Ukraine
    (2014) Tur, Olesya
    The trends in the markets of the mineral waters of the Russian Federation and Ukraine were studied, in particular: the role of mineral and drinking water in the segment of soft drinks was defined; the leaders of the production of mineral water were identified and the production volumes were determined by its types; shifts and seasonal variations in the rate of its production and bottling were explained. The characteristics and dynamics of water consumption was investigated in Russia and Ukraine by the consumer in the context of its species, the reasons of differences between consumption in the countries were disclosed, trends and market development were discovered.