Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Професійний розвиток персоналу згідно умов трансформацій у підприємництві(2024) Драган, Олена Іванівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Мізюк, Анна ОлексіївнаУ статті досліджується професійний розвиток персоналу в умовах непередбачуваних змін і постійних трансформацій у системі підприємництва. Водночас трансформації в підприємництві свідчать про переформатування на нові бізнес-підходи у сфері торгівлі, надання індивідуальних послуг, виробництво продукції для воєнних цілей, ІТ тощо. Тому, провідні компанії-роботодавці усвідомлюють важливість підтримання професійного розвитку співробітників, а саме: удосконалення своїх Soft і Hard Skills, здійснення перекваліфікації згідно вимог діджиталізації бізнесу. Проаналізовано сутність категорії «професійний розвиток персоналу» згідно підходів: системний, процесний і мотиваційний. Дискусійним є авторське визначення поняття «професійний розвиток персоналу» як мотиваційної складової успішності та реалізації сучасного працівника у професійній діяльності. Обґрунтовано, що особистісний розвиток і соціальний розвиток сприяють формуванню Soft Skills працівників, а професійний розвиток ‒ Hard Skills. Опитування топ-менеджменту вітчизняних компаній стосовно визначення пріоритетних Soft Skills свідчить про вагомість стресостійкості, лідерських якостей і критичного мислення. Водночас стосовно Hard Skills на перше місце керівники ставлять: стратегічне мислення, персональну відповідальність та бізнес-аналітику (економічний результат). При обранні способу навчання топ-менеджмент надає перевагу онлайн навчанню і сертифікованим програмам фахової спрямованості з високою репутацією.Документ Особливості мотивації персоналу малих підприємств в сучасних умовах(2022) Тимченко, Олександр ІвановичСтаття присвячена дослідженню особливостей мотивації персоналу малих підприємств України в сучасних умовах господарювання. Зокрема зазначено, що постійні та швидкі зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі підприємств, а також у стилі поведінки людей вимагають абсолютно нового підходу до прийняття рішень у сфері мотивації. Зокрема, наслідки пандемії COVID-19 та військові дії, руйнація значної частини об’єктів промисловості, агросектору і транспортно-логістичної інфраструктури, спричинили перехід на дистанційні форми взаємодії роботодавців і працівників та суттєво змінили сферу соціально-трудових відносин: форми зайнятості, правове регулювання трудової діяльності, питання мотивації працівників, умови праці, управління персоналом. Досліджено еволюцію вивчення різних елементів системи мотивації працівників для розуміння того, чи забезпечує задоволення потреб, інтересів, мотивів персоналу досягнення запланованих результатів. Розглянуто особливості малих підприємств, які необхідно враховувати при удосконаленні системи мотивації персоналу. Обгрутновані переваги мотивованих співробітників, які мають спонукати формуванню ефективної системи мотивації працівників малих підприємств. Розглянуто фактори, які впливають на трансформацію потреб, інтересів, цінностей та мотивів працівників. Запропоновані заходи ефективної організації налаштування віддаленої роботи та застосування мотиваційних механізмів в результаті запровадження дистанційної форми зайнятості працівників малих підприємств. Наведені принципи побудови ефективної системи мотивації персоналу малих підприємств з урахуванням в мотиваційному механізмі всіх основних чинників, які впливають на підвищення продуктивності праці. Розроблено практичні рекомендації вдосконалення системи мотивації працівників малих підприємств України в сучасних умовах господарювання. The article is devoted to the study of the peculiarities of the motivation of the personnel of small enterprises of Ukraine in modern economic conditions. In particular, it is stated that constant and rapid changes in the internal and external environment of enterprises, as well as in the style of people's behavior require a completely new approach to decision-making in the field of motivation. In particular, the consequences of the COVID-19 pandemic and military actions, the destruction of a large part of industrial facilities, the agricultural sector and transport and logistics infrastructure, caused the transition to remote forms of interaction between employers and employees and significantly changed the sphere of social and labor relations: forms of employment, legal regulation of labor activities, issues of employee motivation, conditions labor, personnel management. The evolution of the study of various elements of the employee motivation system was studied in order to understand whether the satisfaction of the needs, interests, and motives of the personnel ensures the achievement of the planned results. The peculiarities of small enterprises, which must be taken into account when improving the personnel motivation system, are considered. The benefits of motivated employees are summarized, which should encourage the formation of an effective system of motivating employees of small enterprises. Factors affecting the transformation of needs, interests, values and motives of employees are considered. Proposed measures of effective organization of setting up remote work and the use of motivational mechanisms as a result of the introduction of a remote form of employment of employees of small enterprises. The principles of building an effective system of motivating the staff of small enterprises are given, taking into account in the motivational mechanism all the main factors that affect the increase in labor productivity. Practical recommendations for improving the motivation system for employees of small enterprises of Ukraine in modern business conditions have been developed.Документ Аналітика бонусних програм і виплат(2020) Гринюк, Юлія Михайлівна; Безпалько, Олена ВікторівнаДокумент Розвиток управління талантами в системі менеджменту персоналу підприємства(2021) Драган, Олена Іванівна; Пилипенко, Максим ЛеонідовичУ статті досліджується управління талантами та його розвиток у системі менеджменту персоналу підприємства. Визначено, що у зарубіжній практиці на стратегічному рівні управління персоналом на зміну поняттю «управління людськими ресурсами» широко застосовується термін «управління талантами». Проаналізовані визначення науковців поняття «управління талантами», які підтверджують його спрямованість на стратегічний рівень управління персоналом. Дискусійним є авторське визначення поняття «талановитий працівник», і недостатньо визначені категорії персоналу, які до нього відносяться на підприємстві харчової промисловості. Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня управління талантами на підставі визначення інтегрального показника, який дозволить знайти слабкі і проблемні його місця з метою подальшого удосконалення та усунення негативних тенденцій в розвитку персоналу підприємства.Документ Формування креативності персоналу в управлінні талантами підприємства(2021) Драган, Олена Іванівна; Рудова, Анастасія ЯрославівнаУ статті обґрунтовується концепція управління талантами з позиції формування креативності персоналу. В управлінні талантами основними процесами є залучення, вирощування та утримання талановитих працівників, що створюють інтелектуальний продукт, інновації та забезпечують комерційний успіх компанії. Для підтримання креативності персоналу в управлінні талантами формується креативне середовище завдяки чому забезпечуються потрібні умови для розвитку інтелектуального потенціалу. Узагальнені наукові підходи до трактування поняття «креативність» як здатності, навику, компетентності тощо. Проаналізовані параметри креативності відповідно до наукових праць Дж. Гілфорда та П. Торренсона, визначені спільні та відмінні риси. Обґрунтовані причини, що обмежують розвиток креативності працівників з різних позицій ‒ компанії та талановитого працівника. Узагальнені фактори, що сприяють формуванню креативності персоналу підприємства. Запропоновані заходи для покращення креативності працівників в управлінні талантами підприємств.Документ Управління талантами як складник інтелектуального капіталу підприємства в умовах інтелектуалізації економіки(2020) Драган, Олена ІванівнаСтаття присвячена дослідженню в галузі інтелектуального капіталу та управління талантами компаній. Простежується пряма залежність між розвитком інтелектуального капіталу підприємства та ефективним управлінням талантами, яке забезпечує його зростання. Обґрунтовано існуючий тісний зв’язок між концепціями «інтелектуальний капітал» і «управління талантами» за рахунок спорідненості процесів і виконання поставлених завдань. Узагальнені підходи, які застосовуються для розвитку інтелектуального капіталу у системі управління талантами підприємства. Проаналізовані основні складові системи управління талантами: оцінка талантів, коучинг, наставництво, планування спадкоємності. Досліджені переваги та недоліки підходів для забезпечення топ-посад талановитими співробітниками: залучення успішних фахівців із інших компаній-конкурентів; «вирощування» власних талантів всередині організації. Запропоновано методичне забезпечення розвитку управління талантами як складника інтелектуального капіталу підприємства. The article is devoted to the research in the industry of intellectual capital and management of companies’ talents. Foreign experience of providing competitiveness of well-known companies testifies about its dependence on intellectualization and unicity of knowledge of the most talented workers with the help of whom the income is increased. Direct dependence between the development of intellectual capital of the enterprise and effective management of talents that provide its increase. In the context of human capital, an intellectual capital presents its constituent that constantly develops due to new knowledge, work, creativity, intellectual thinking, intellectual activity for forming new ideas, inventions. The most successfully intellectual capital can be developed in the process of new products creation, innovations, when it is needed to concentrate informative, intellectual, material and financial resources. At the same time, exactly talented workers give an opportunity to get the intellectual product of activity that is distinguished by a novelty, unicity, creativity, high level of perfection. The existed close connection between conceptions “intellectual capital” and “management talents” due to the cognation of processes and implementation of given tasks is described. Generalized approaches that are used for the development of intellectual capital in control system by talents of the enterprise. Basic component of control system by talents, such as: estimation of talents, coaching, tutorship, planning of succession is analyzed. Advantages and disadvantages of approaches for providing top-position by talented employees: hiring successful specialists from other companies-competitors; “growing” of own talents inside the organization are investigated. The methodical application of management talents development as a constituent of intellectual capital of the enterprise is offered. The pyramid of dependence of talent management on the general concepts is offered: personnel management, knowledge management, creative management, human capital and intellectual capital.