Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
39 результатів
Результати пошуку
Документ Промоція іміджу України періоду повномасштабного вторгнення: аспекти та медіа-інструментарій(2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаПовномасштабне російське вторгнення в Україну посилило присутність української теми в міжнародному інформаційному просторі. Особливої актуальності набуло висвітлення подій з позиції нашої держави та боротьба з російською маніпулятивною пропагандою. Промо ційна діяльність України стала невід’ємним елементом в інформаційній боротьбі. Мета статті – дослідити трансформацію промоційної діяльності України та сучасний інстру ментарій розбудови її іміджу в умовах інформаційного протиборства. Реалізація мети мож лива через розв’язання таких завдань: розглянути ключові аспекти промоційної діяльності України від здобуття Незалежності до повномасштабного російського вторгнення включно; проаналізувати вплив цифрових інформаційних технологій на формування іміджу України у світовому інформаційному просторі в умовах військової російської агресії. У науковій роз відці виокремлено періоди промоційної діяльності України та визначено у межах кожного з них інструменти, за допомогою яких наша держава намагалася транслювати світовому співтовариству свій національний бренд. Прагнення України бути почутою в глобальному інформаційному просторі з початком повномасштабного російського вторгнення стимулювало створення інноваційних комуніка ційних проєктів та платформ, які наразі є інструментом реальної взаємодії України та світу. Аналіз цих цифрових платформ доводить важливість розвитку інформаційно-комунікаційних технологій для можливості впливу на цільову аудиторію та конструювання ключових нара тивів в міжнародному іміджі України. Отже, у статті наголошується, що збройна агресія РФ трансформувала міжнародний імідж України, змістивши негативну конотацію концеп тів медіаобразу нашої держави позитивною, проте основним завданням надалі для України залишається боротьба як у фізичному, так і в інформаційному просторі.Документ Рекламна діяльність ТОВ «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)(2024) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Мазур, Аліна ОлександрівнаНаукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.Документ Українська практика фактчекінгу: проєкти та інструментарій(2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаСучасні інформаційні технології, швидкий розвиток електронних медіа та використання інформаційного простору як складової гібридної війни призводить до стрімкого розповсюдження недостовірної, часто викривленої інформації, що вводить в оману громадськість, – фейків. Наразі їх легко створити, але не просто розпізнати, виявити та спростувати. Тож, для перевірки контенту застосовується спеціальний метод журналістського розслідування – фактчек, що є потужним інструментом викриття маніпуляцій та спекуляцій різного типу. Він допомагає не тільки виявити правдиву інформацію, а й запобігти поширенню дезінформації у суспільстві.Документ Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.Документ Marketing strategies of the enterprise in the market of building structures in the period of recovery of Ukraine(2024) Romanova, Lidia; Bratchykova, Kristina; Pavlovskyi, Serhii; Abuselidze, George; Berher, Alina; Mohylevska, Olga; Hrihierman, YevhenРосійське вторгнення в Україну призвело до масштабного руйнування економіки, а сума збитків оцінюється в понад 700 мільярдів доларів. Підвищений попит на ринку будівництва та будівельних конструкцій у зв’язку з відновленням України вимагає збільшення виробництва сендвіч-панелей. ТОВ «ТПК-Центр» спеціалізується на виробництві продукції для промислового та комерційного будівництва, такої як сендвіч-панелі та вироби з металу. Зміна зовнішнього середовища діяльності компанії, структура попиту на сендвіч-панелі з різними утеплювачами вимагають змін її маркетингової стратегії в частині товарного асортименту. На основі аналізу бізнес-портфеля запропоновано такі стратегічні рішення, як «БУДУВАТИ», «ТРИМАТИ», стратегії збирання та ліквідації. Проведено дослідження клієнтів компанії та зроблено висновок щодо маркетингової стратегії ділових відносин та формування якісного клієнтського досвіду. Основними ідеями щодо вдосконалення маркетингової стратегії є розвиток цифрового маркетингу, створення специфічного маркетплейсу для продажу продукції та залучення комплексу онлайн-просування підприємства на ринку. Для розвитку digital-напрямку та онлайн-продажів на підприємстві необхідно вдосконалити відділ маркетингу, куди також мають увійти фахівці з інформатики, економіки та рекламних технологій. Також була запропонована маркетингова стратегія експорту сендвіч-панелей. Сьогодні в Україні висока конкуренція, тому західні ринки, враховуючи високу якість сендвіч-панелей і можливість отримання європейських сертифікатів, досить привабливіДокумент Структурні деформації у виробництві сільськогосподарської продукції та їх наслідки для продовольчої безпеки України(2024) Страшинська, Лариса Володимирівна; Гривківська, Оксана Василівна; Михайлик, Ольга МихайлівнаУ статті досліджено сутність терміну «продовольча проблема» у вузькому та широкому її значенні. Проаналізовано структуру виробництва продукції сільського господарства у 2020–2022 рр. та акцентовано увагу на суттєвих диспропорціях у розвитку вітчизняного сільського господарства, де значна частина припадає на продукцію рослинництва. Проаналізована сучасна ситуація в Україні щодо основних показників діяльності в рослинництві. Визначено, що збільшення обсягів виробництва сільськогосподарських культур в рослинництві протягом 2020–2021 рр. було обумовлено, головним чином, за рахунок підвищення їх врожайності при незначних змінах площі вирощування, проте з початком війни ситуація в рослинництві зазнала кардинальних змін. Проаналізовано основні показники діяльності в тваринництві. Визначено, що кількість сільськогосподарських тварин протягом 2020-2022 рр. зменшилась за всіма видами, що вплинуло на виробництво основних видів продукції тваринництва в цілому. Наголошено, що зазначені тенденції знайшли своє відображення у споживанні населенням України основних харчових продуктів, споживання харчових продуктів на одну особу в рік збільшилось стосовно продукції рослинного походження і зменшилося стосовно продукції тваринного походження. Зауважено, що значний дефіцит споживання населенням України харчових продуктів відносно раціонально рекомендованих (медично обґрунтованих) норм споживання спостерігається за висококалорійними видами продукції, які, зважаючи на досить високу їх вартість, є недоступними для значної кількості населення України. Проаналізовано структуру сукупних витрат домогосподарств в Україні, де визначено, що наші співвітчизники разом зі збільшенням рівня доходів, також збільшують обсяги витрат на харчові продукти, при цьому не маючи можливість досягти раціональних норм споживання за основними видами харчових продуктів. Обгрунтовано напрямки державної політики щодо створення сприятливих умов для сільськогосподарських товаровиробників з ціллю подолання негативних тенденцій та підвищення поголів’я тварин і збільшення обсягів виробництва відповідної харчової продукціїДокумент Алгоритмічна торгівля у біржовій діяльності: її переваги та недоліки(2024) Еш, Світлана МиколаївнаУ статті визначено сутність алгоритмічної торгівлі, яка займає значну нішу у цифровій економіці; обґрунтовано способи проведення сучасного алготрейдингу, основу яких складають комп’ютерні програми, а також ручний спосіб проведення, який здійснюють маркет-мейкери; визначено роль високочастотної торгівлі, як техніки алгоритмічної торгівлі та її характеристики; запропоновано види стратегій, проведено їх порівняльну характеристику; дана оцінка ризикам, які супроводжують професійні торгові операції на біржовому ринку; визначено вимоги до основних учасників алгоритмічної торгівлі – інвестиційних фірм. Узагальнено сутність і значення алгоритмічної торгівлі у розвитку біржового ринку та цифрової економіки, обґрунтовано позитивні і негативні сторони алготрейдингу із врахуванням ризиків, які пов’язані із його проведенням інвестиційними фірмамиДокумент Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаУ статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємстваДокумент Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена розгляду ролі холістичного маркетингу у діяльності підприємств. Наведено характеристика всіх складових холістичного маркетингу та доведено необхідність їхнього комплексного використання. Описано методичні підходи до аналізу застосування елементів холістичного маркетингу в роботі компаній та запропоновано етапи здійснення таких дій. Розглянуто розвиток довірчих довгострокових відносин підприємства із партнерами та споживачами, чинники впливу на формування клієнтської бази, оцінено стійкість відносин підприємства із ключовими клієнтами та споживачами. Окреслено складові соціально-відповідального маркетингу, з’ясовано напрями прояву соціальної відповідальності з боку компанії по відношенню до вітчизняних та іноземних партнерів, стейкхолдерів, споживачів, всього суспільства. Охарактеризовано інструменти інтегрованого та внутрішнього маркетингу компанії. Наведено показники, які підлягають оцінюванню, та підходи до отримання загальної оцінки, яка характеризує рівень використання елементів холістичного маркетингу в діяльності підприємства