Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    The essence and the principles of the creation of the strategy of blue ocean
    (2015) Belova, Tatyana; Glushanitsya, Anastasia; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
    There were considered the essences and the differences of the concepts of the “Red Ocean” and “Blue Ocean”. It was disclosed the content and the main features of the strategy of the blue ocean. The main principles of the blue ocean strategy were formulated, too. And there are examples of the most successful companies which created their blue ocean.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку
    (2007) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    Розглянуто концепцію професорів бізнес-школи INSEAD Чана Кіма і Рене Моборна про створення «блакитного океану», що має на увазі випуск унікального продукту, який не забирає клієнтів конкурента, а залучає не-клієнтів. Питання створення «блакитних океанів» не є таким актуальним для ринків України, як для Заходу. На більшості продуктових ринків України виробники не почувають на собі значного тиску з боку конкурентів, як це відбувається на розвинутих, сформованих, насичених західних ринках.