Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств(2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславовичСтаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостямиДокумент Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні(2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.Документ Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності(2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга СергіївнаСтаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.Документ Перспективи розвитку готелів-музеїв в Україні(2019) Маліневська, Олександра Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Лариса ОлександрівнаНаведено класифікацію готелів-музеїв. Розглянуто та проаналізовано готелі-музеї, що представлені на українському готельному ринку. Обґрунтовано переваги готелів-музеїв над іншими концептуальними готелями та їх перспективи розвитку на вітчизняному готельному ринку. The classification of hotels-museums is given. The hotel reviews and analyzes the hotels presented in the Ukrainian hotel market. The advantages of hotel-museums over other conceptual hotels and their development prospects in the domestic hotel market.Документ Туристичні пріоритети щодо розміщення на території Закарпатської області(2011) Свида, Іванна Василівна; Мигалина, Юрій ЮрійовичУ статті аналізується структура розміщення туристів на території Закарпатської області. Виявлені типи закладів розміщення, які користуються найбільшою популярністю серед туристів. Вироблені певні рекомендації щодо покращення їх діяльностіДокумент Сучасні тенденції розвитку готельного господарства України(2017) Басюк, Дарія Іванівна; Розметова, Олена ГригорівнаУ статті висвітлено сучасні тенденції розвитку колективних закладів розміщення у регіонах України, визначено основні фактори конкурентоспроможності готельного господарства України та фактори, що на неї впливають. Проаналізовано основні показники розвитку туристичної інфраструктури України за період 2013-2016 рр., потужність та ефективність використання матеріально-технічної бази колективних засобів розміщування за окремими їх видами. Зроблено висновок щодо перспектив подальшого розвитку готельно-туристичної інфраструктури в регіонах України. The article highlights the current trends in the development of collective accommodation establishments in the regions of Ukraine, identifies the main factors of the competitiveness of the hotel economy of Ukraine and factors influencing it. The main indicators of the development of Ukraine's tourist infrastructure in dynamics, the capacity and efficiency of using the material and technical base of collective accommodation facilities by their individual types are analyzed. A conclusion is made regarding the prospects of further development of hotel and tourist infrastructure in the regions of Ukraine.