Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг(2013) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна БроніславівнаУ статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг. The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing communications and methodical approaches assess efficiency of a complex promotion services.Документ Методичні основи формування рекламних витрат підприємства(2006) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаРозглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages