Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Роль бенчмаркінгових досліджень в туристичній індустрії(2022) Матюшенко, Раїса ВасилівнаВ статті розглянуті теоретичні та мето- дичні питання й принципи формуван- ня маркетингової діяльності в туризмі та готельній галузі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарю вання. Розкрито теоретичне поняття технології бенчмар кінгових досліджень в туристичній індустрії, яка створює своєрідну аналогову базу, яка може бути еталонним об’єктом дослідження. The article deals with theoretical and methodological issues of marketing activity formation in tourism and the hotel industry on the basis of marketing theory and modern economic practice. The theoretical concept of the technology of benchmarking studies, is revealed.Документ Benchmarking as an instrument of marketing decisions(2020) Skryhun, Natalya; Kolodiuk, SvitlanaPractical principles of benchmarking weight as marketing instrument of influence on strategic decisions of business development are studied in the article. Peculiarities of application and place of the tool are revealed and substantiated from ensuring competitiveness in the marketing portfolio. There is the procedure of benchmarking, and subsequent benchmarking of the received strategic data about the positive or negative experience of the competitor, which significantly affects its competitiveness is considered. У статті досліджено практичні принципи бенчмаркінгу як маркетингового інструменту впливу на стратегічні рішення розвитку бізнесу. Виявлені та обґрунтовані особливості застосування та місце використання інструменту із забезпечення конкурентоспроможності у маркетинговому портфелі. Розглянуто процедуру бенчмаркінгу та доведено необхідність проведення порівняльного оцінювання отриманих стратегічних даних про позитивний чи негативний досвід конкурента, що суттєво впливає на його конкурентоспроможність.Документ Характеристика оптимізації антикризового управління страховими компаніями як елемент підвищення їх конкурентоспроможності(2017) Арич, Михайло ІвановичУ роботі проаналізовано передовий зарубіжний та вітчизняний досвід антикризового управління страховими компаніями. Встановлено, що перспективними та високоефективними для покращення результатів діяльності страхових компаній є такі системи та концепції, як принципи оптимальності Беллмана; діаграма Ісікави; система управління якістю – Total Quality Management (TQM); оптимізація клієнтської бази; теорія ігор; система управління відповідальністю RACI; бенчмаркінг; модель ощадливого виробництва Lean production та система безперервного вдосконалення процесів Kaizen. Використання даних інструментів приведе до суттєвих результатів та виведення страхових компаній з кризового становища. The paper analyzes the advanced foreign and domestic experience of crisis management of insurance companies. Established that highly promising and to improve the performance of the insurance companies is such systems and concepts, as Bellman optimality principles; Ishikawa diagram; quality management system – Total Quality Management (TQM); optimizing customer base; game theory; RACI responsibility management system; benchmarking; Model Lean production system and Kaizen continuous improvement processes. Using these tools will lead to tangible results and output of insurance companies’ crisis.Документ Бенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринку(2015) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія ВалеріївнаВизначено сутність бенчмаркінгу та причини його застосування в діяльності компаній. Розглянуто види бенчмаркінгового аналізу. Обґрунтовано етапи проведення бенчмаркінгового дослідження. Наведено змістовні приклади застосування бенчмаркінгу у різних галузях економіки. The essence of benchmarking and the reasons for its application in companies. Listed species benchmarking analysis. Grounded stages of the benchmarking study. Shows meaningful examples of benchmarking in various industries.Документ Порівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємства(2007) Литвинюк, Ольга ПетрівнаУспіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно розв’язує задачу забезпечення адекватності обраних шляхів досягнення поставлених цілей. Практичне застосування в сучасних умовах відомих моделей оцінки конкурентної позиції підприємства є недостатньо ефективним у зв'язку з невисокою технологічністю їх практичного використання. The success of the enterprise in the market in the large degree depends on, as far as it is successful decides a problem of maintenance of adequacy of the chosen ways of achievement of object in views. Practical use in the present conditions of known models of an estimation of a competitive item is insufficiently effective in connection with low adaptability to manufacture of their practical use.