Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel
    (2018) Kuzmin, Oleg; Chernenko, Dmytro; Symonova, Oleksandra; Velichko, Vladimir
    This article describes reception and accommodation service as an integral part of the hotel industry, which aims to meet the needs of hotel guests. The basic level of quality control of the reception and accommodation service and basic teaching methods in this service.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка елементів системи управління якістю служби Housekeeping у готельному господарстві
    (2017) Кузьмін, Олег Володимирович; Попович, Ксенія Вікторівна; Вознюк, Олена Віталіївна; Лінчевська, Анастасія Анатоліївна
    Розроблено елементи системи управління якістю служби Housekeeping, які необхідні для стандартизації робіт служби та контролю над їх якістю, підвищення технічного рівня та якості послуг готельно-ресторанних закладів, при подальшому скорочені витрат та економії матеріальних і трудових ресурсів. The elements of control system by quality are worked out services of Housekeeping, which are needed for standardization of works of service and control above their quality, increases of technical level and quality of services of hotel-restaurant establishments, at further brief charges and economy of material and labour resources.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексна кількісна оцінка якості горілки, виготовленої на спиртах різного класу
    (2009) Топольник, Віра Григорівна; Кузьмін, Олег Володимирович
    Розроблено методику оцінки фізико-хімічних і органолептичних показників якості горілки з використанням функції бажаності Харрингтона. The methods of estimation of physical and chemical and organoleptic indexes of quality of vodka are worked out with the use of function of desirability of Harrington.