Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Investigation of the effect of vegetable powders into aqueous and oil phase in butter paste(2015) Vasheka, Oksana; Niemirich, Oleksandra; Petrusha, Oksana; Drozd, NataliaНаведено методику збагачення масляної пасти суміші природних мікроелементів насіння білого кунжуту та порошків з моркви та помідорів, одержаних шляхом сушіння холодним розпиленням у кількості 2%, 8% та 4% відповідно. На підставі аналізу мікроструктур вивчено структурні елементи, які утворювали компоненти рослин з жирною та водною фазами солоної масляної пасти, а також визначали розмір і розподіл крапель плазми. Методом мікроструктурного аналізу встановлено взаємодію компонентів рослинної сировини з жировою та водними фазами та масляною суміші, виявлено формування структури агломераційної сітки. Дослідження кристалізації жирової фази визначали за допомогою диференціальної скануючої калориметрії. Ці результати вказують на те, що є компоненти рослинної сировини, які змінюють кристалізацію жирової фази продукту. The paper presents a method of enriching buter paste complex natural mixture of micronutrients by a slurry of white sesame seeds and powders from carrot and tomatoes obtained by cold spray drying, in amounts of 2%, 8% and 4% respectively. On the basis of microstructure analysis, we studied the structural elements that formed plant components with the fat and aqueous phases salt butter paste, as well as we determined the size and distribution of droplets characterized by plasma product. The method of microstructure analysis of the interacting components of vegetable raw materials with fatty and aqueous phases and oil mixture revealed the formation of sinter mesh structure. The investigation of crystallization of fat phase was determined by differential scanning calorimetry. These results indicate that there are components of plant raw materials which alter crystallization of the fat phase of the product.Документ Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.