Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методи стимулювання відвідувачів антикафе(2016) Семененко, Катерина Юріївна; Кухта, Катерина Андріївна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаВ роботі висвітлено основні методи стимулювання відвідувачів антикафе. Встановлено, що в умовах зростаючої конкуренції такі заклади, як антикафе, вже не є ринковою новинкою, а отже, задля сталого розвитку, отримання стабільного прибутку необхідно мати оригінальну концепцію і використовувати маркетингові елементи просування. Показано, що на ефективність проведених акцій впливає: відмінність від конкурентів; новизна й унікальність ідеї; доступність інформації; умови участі мають бути реальними, не обтяженими зайвими труднощами; акція повинна викликати довіру та виправдовувати очікування клієнтів. The article describes basic methods to stimulate visitors of anticafes. It is noted that under conditions of the growing competition, such establishments as anticafes no longer are a market novelty. Therefore, to achieve sustainable development, obtain stable income, it is necessary to have an original concept and use marketing elements of promotion. It is demonstrated that the effectiveness of the implemented measures is influenced by: difference from competitors, novelty and uniqueness of the idea; accessibility of information; conditions for participation should be real, not burdened with superfluous difficulties; actions should inspire confidence and meet expectations of customers.Документ Рентабельность производства фасованных кондитерских изделий в объединениях и на предприятиях Укркондитерпрома(1987) Шаповал, Елена Федоровна; Стахурский, Валерий Александрович; Кошелюк, Петр АлександровичВ статье представлены материалы исследования влияния системы экономических факторов на уровень рентабельности фасованных кондитерских изделий. This article contain materials about influence of economical index system on the profitability level of confectionary goods pacing are considered.Документ Про державну підтримку підприємств цукрової промисловості України(2005) Страшинська, Лариса Володимирівна; Цишевський, Володимир ГригоровичНеобхідність державного регулювання розвитку виробництва харчових продуктів і забезпечення на цій основі продовольчої безпеки країни слід розглядати як найважливішу умову її суверенітету, економічної незалежності та соціальної стабільності в ринкових умовах. Необхідність посилення державного регулювання в цукровій промисловості обумовлена тим, що галузь, яка була до недавнього часу “візитною карткою” України в сучасних умовах знаходиться на межі банкрутства. Сприяти поліпшенню ситуації повинні заходи щодо створення більш досконалого механізму захисту вітчизняних товаровиробників на внутрішньому продовольчому ринку для відновлення та поступового нарощування продукції галузі та створення сприятливих умов щодо розширення її експорту. Need for government regulation of food production and on that basis, food security should be seen as a crucial condition for its sovereignty, economic independence and social stability in market conditions. The need to strengthen state regulation of the sugar industry due to the fact that the industry, which was until recently the "calling card" in today's Ukraine is on the verge of bankruptcy. Promote the improvement of the situation should be measured to create a better mechanism to protect domestic producers in the domestic food market recovery and the gradual build-up of the industry and to create favorable conditions for the expansion of its exports.Документ Проблеми ціноутворення в сфері готельно-ресторанного бізнесу(2012) Керанчук, Тетяна ЛьвівнаВ статті розглянуті актуальні проблеми розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні, актуалізовані питання ціноутворення на підприемствах готельного та ресторанного бізнесу, окреслені основні проблеми при встановленні цін на послуги підприємств, обгрунтовано необхідність постановки комплексної системи управління цінами і доходами та визначено основні її структурні складові для даної категорії підприємств. Запропонована система показників KPI (key performance indicator), які дозволяють забезпечувати моніторинг основних результатів діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу та формувати управлінські рішення щодо підвищення ефективності функціонування підприємств. The article describes the current problems of the hotel and restaurant industry development in Ukraine, provides with the Euro 2012 outcome analysis in the context of obtaining strategic advantages both for hotel and restaurant industry (HORECA industry) in Ukraine and for the country in general. In addition, the article deals with the hotel and restaurants industry prices updating issues. It provides with the review of the basic problems in setting prices for services companies and explains the necessity of an integrated management system in setting prices and revenues. The article also reveals the major structural components of it for this type of enterprises. Moreover, the system of indicators KPI (key performance indicator) is proposed. This system offers monitoring of the major enterprises of the hotel and restaurant industry and providing with solutions for the management efficiency improvement. The article also gives an assessment of possible future application of the main key indicators in hotel and restaurant industry while taking into account all the particularities of this business.