Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    ДСТУ ISO 9001:2015: навіщо поліпшувати якість, якщо споживач задоволений
    (2023) Кійко, Вікторія Вікторівна; Мельник, Оксана Петрівна
    Головним завданням підприємств, орієнтованих на успіх, є задоволення потреб споживачів, які виступають регуляторами рівня виробництва продукції та попиту на неї. Відповідно, постійне покращення якості продукції є вимогою сучасної дійсності та ключовою складовою сталого розвитку підприємств, що дає їм змогу: зберегти репутацію; задовольнити потреби та вимоги споживачів; знизити витрати; збільшити ефективність виробництва. З огляду на вимоги ISO 9001 підприємство повинно визначати та обирати можливості для поліпшення своєї діяльності й уживати будь-які необхідні заходи для задоволення потреб споживача. У межах цієї вимоги одним із ключових напрямів такого поліпшення є постійне покращення якості продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Хлібопекарська галузь України в умовах воєнного часу
    (2023) Кійко, Вікторія Вікторівна; Мельник, Оксана Петрівна; Гавриленко, Олена
    Хлібопекарська галузь України є одним із стратегічних напрямків держави. Хліб та хлібобулочні вироби потрібні людині в будь-якому віці – і дитячому, і дорослому, і літньому. Повномасштабна військова агресія ворога на території України спричинила негативні процеси, що відбиваються на загальних тенденціях роботи підприємств хлібопекарської галузі, зокрема у виробництві та реалізації продукції. Дослідження ринкових тенденцій, визначення контексту роботи підприємств хлібопекарської промисловості, а також вивчення потреб споживачів представляє сьогодні важливий інтерес та дозволить обрати стратегію розвитку в непростих умовах існування.