Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Мережева підтримка професійного орієнтованого навчання німецької мови як другої іноземної після англійської майбутніх працівників туристичної сфери(2015) Окопна, Яна Володимирівна; Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаВ статті охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору технічно-опційні переваги мережної підтримки навчально-виховного процесу з формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності в продуктивних видах мовленнєвої діяльності та зазначено передумови реалізації такого навчання; представлено результати дослідження особливостей процесу залучення системи Moodle до комбінованого дистанційного професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери. The characteristic of theoretical and methodological point of view technically optional network support benefits the educational process of formation of professional competence in German-oriented productive activities and types of speech set preconditions for the realization of such training have been noticed. The features results of the study process in attracting the Moodle system to combined distance professionally oriented second language teaching of future tourism managers have been presented in the article.Документ Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери(2014) Окопна, Яна Володимирівна; Чала, Катерина МихайлівнаУ статті представлено психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх праців-ників туристичної сфери. На основі аналізу наукової літератури визначено теоретичні передумови професійно орієнтованого навчання німецькою мовою як другою іноземною мовою після англійської. В межах дослідження зазначено особливості відбору навчального матеріалу для дистанційного навчання. Туристичну сферу визначено як специфічну сферу професійної іншомовної багатомовної діяльності. Туристическая сфера определена как специфическая сфера профессиональной иноязычной много¬язычной деятельности. The article is devoted to psycholinguistic foundations for the formation of professionally oriented foreign language communicative competence of future specialists in tourism industry. Through analysis of scientific literature theoretical preconditions of professionally oriented teaching in German as a second foreign language after English have been identified. Within the framework of the study peculiarities of teaching material selection for distance learning have been specified. The tourism sector has been defined as a specific field of professional foreign language multilingual activities.Документ Алгоритм формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців туристичної сфери (німецька мова після англійської)(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті представлено алгоритм професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери в межах вивчення другої іноземної мови на сучасному етапі вищої освіти. Проаналізована робота з розвитку вивчення другої іноземної мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладу. The article focused on the basic directions of professional preparation in future tourism managers’ second language training on the new stage of higher education. The work at the development of second foreign language studying in the teaching process in nonlinguistic institutions is analyzed.Документ Цілі формування професійно орієнтованої компетентності у майбутніх працівників туристичної сфери німецькою мовою як другою іноземною(електрон. наук. фах. вид. НАДПСУ, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядаються основні напрями професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери в межах вивчення другої іноземної мови на сучасному етапі вищої освіти. Проаналізована робота з розвитку вивчення другої іноземної мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладуЗазначено результати опрацювання педагогічної, психологічної та лінгвістичної літератури з теми, враховано різні методологічних погляди, а також обґрунтовано визначення теми дослідження, шляхи досягнення поставлених завдань. Результати проведеного аналізу сучасного стану навчання майбутніх туристичних менеджерів другої іноземної мови, зокрема володіння ними німецькою мовою після англійської, доводять потребу в створенні технології відповідного осучасненого навчання. The article focused on the basic directions of professional preparation in future tourism managers’ second language training on the new stage of higher education. The work at the development of second foreign language studying in the teaching process in nonlinguistic institutions is analyzed. The article reveals the peculiarities of professional activity of managers in tourism sphere, the activity of which has integrating character and is based on integrative knowledge of professionally oriented disciplines, first and second foreign languages (German after English) according to the newest requirements and functions in tourism sphere. The main tasks of the training (which are familiarizing the students with specific character of future specialization so that they can receive basic professional skills in professionally oriented disciplines) and world tendencies in the development of tourism, specifically its international branch are laid as a foundation of the formation of pedagogical conditions of the organization of educational training for managers in the sphere of tourismДокумент Methodische Grundsätze des fachlich orientierten Unterrichts im dialogischen Sprechen für künftige Fachleute im Dienstleistungsbereich (Deutsch nach Englisch)(2010) Okopna, YanaD a s H a u p t z i e l u n s e r e s A r t i k e l s ist die Beschreibung der methodischen Grundsätze zum fachlich orientierten Deutschunterricht im dialogischen Sprechen für künftige Fachleute im Dienstleistungsbereich.Das Niveau der Sprachbeherrschung soll in diesem Fall den internationale Standards über die fachliche Kompetenz eines Diplomfachmenns entsprechen. Deshalb gewinnen allgemeine Richtlinien bezüglich der fremdsprachlichen Ausbilsung an B e d e u t u n g. Bei der Integration der Ukraine in den gesamteuropäischen Raum hat es sich inzwischen herausgestellt, dass man die Fachleute für Hotellerie- und Restaurantwesen nich für ein bestimmtes Land, sondern für ganz Europa ausbilden sollte.