Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Cтупка, Катерина Євгеніївна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаВ статті висвітлено статистичні та аналітичні дані стосовно стану пивного ринку України за останнє десятиліття. Проаналізовано динаміку виробництва, експорт, імпорт та торговий баланс ринку пива в Україні. Досліджено основних гравців ринку та тенденції у споживанні пива. З’ясовано причини нестабільної ситуації пивної галузі. Визначено основні напрямки розвитку пивоварних підприємств в умовах економічної кризи. Statistical and analytical data in relation to beer market of Ukraine for the last decade are reflected in the article. The dynamics of production, export, import and trade balance of beer market is analyzed in Ukraine. The basic players of market and tendency in the consumption of beer are investigated. The reasons of unstable situation of beer industry are found out. The basic directions of brewing enterprises’ development in the conditions of economic crisis are determined.Документ Сучасні тенденції та проблеми розвитку пивного ринку України(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Бабко, Анастасія ОлександрівнаВ статті досліджено сучасний стан розвитку пивоварної галузі в Україні. Проведено аналіз обсягів виробництва пивної продукції , виявлено основних лідерів по виробництву пива. In this article have been investigated the modern condition in the development of brewing industry in Ukraine. Has been performed the analysis of production volumes of beer products, have been identified the key leaders of beer production.Документ Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій, що склалися(2015) Розумей, Світлана БорисівнаУ статті розглянуто основні тенденції розвитку українського пивного ринку, визначено причини спаду виробництва й споживання пива. Проаналізовано системи розподілу основних гравців українського ринку пива. Визначено, що всі підприємства пивної галузі для збуту своєї продукції застосовують канали дистриб ’юції, роздрібних торгівців та HoReCa, практично не використовуючи фірмову торгівлю. На основі досвіду світових пивних компаній запропоновано шляхи подальшого удосконалення розподільчих систем пивоварних підприємств.Документ Споживчий ринок пива та сучасні тренди його розвитку(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ статті проаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива на основі вторинних продажів більш, ніж у 2000 магазинах за даними 16 національних українських роздрібних мереж в натуральному і вартісному вираженні. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Проаналізовані лідери ринку (бренди) за обсягами продажів у натуральному вираженні національних роздрібних мереж. На основі аналізу обґрунтовано, що пивний ринок продовжує укрупнюватися, що підтверджує зростання частки перших п’ятнадцяти брендів. Проаналізовано найбільших виробників пива, частки яких на пивному ринку залишаються стабільними з незначними відхиленнями. Акцентовано увагу на найбільших національних торговельних мережах за категорією «Пиво», серед яких лідерство належить «АТБ», «Сільпо» та «Фора» відповідно. Визначено, що трендом останніх років стало крафтове пиво, яке вирізняється широкою палітрою смаків та може виготовлятися на невеликих підприємствах в обмеженій кількості. Проаналізовано діяльність мережі «МОРЕ ПИВА» щодо запуску проекту «Гурман Меню» для залучення уваги споживачів та формування їх лояльності до торгової марки. Перспективність ніші крафтового пива підтверджує діяльність й інших підприємств галузі, зокрема ТОВ «Уманьпиво» з оригінальною лінійкою крафтових сортів. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. The article analyzes the domestic consumer beer market from the secondary sales perspectives of more than 2000 stores according to 16 national Ukrainian retail chains in terms of value and volume. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. Market leaders (brands) by sales in terms of national retail chains are analyzed. Based on the analysis, it is substantiated that the beer market continues to grow, confirming the growth of the share of the top fifteen brands. The largest producers of beer, whose shares in the beer market remain stable with minor deviations, are analyzed. The focus is on the largest national trading networks in the Beer category, among which lead ‘ATB’, ‘Silpo’ and ‘Fora’. It has been determined that the trend of recent years has become craft beer, which has a wide palette of flavors and can be produced by small enterprises in a limited number. The activity of the ‘More Pyva’ network by launching the ‘Gourmet Menu’ project is analyzed to attract the attention of consumers and to form their brand loyalty. The prospects of craft beer niche is confirmed by the activity of other enterprises in the industry, in particular, LLC "Umanpyvo" with an original line of craft varieties. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer cultureДокумент Тенденції розвитку світового та українського пивного ринку(2015) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Аманов, Д. Е.У статті розглянуто основні тенденції розвитку світового та українського пивного ринку, зокрема проблематика даного ринку, його процеси та перспективи розвитку. Досліджено глобальні процеси консолідації ринку і розвиток глобальних брендів. Визначено фактори, що впливають на стимулювання розвитку виробництва пива та чинники його стримування. Наголошено на особливостях ціноутворення та конкуренції на даному ринку. У результаті проведеного дослідження визначено головних гравців на світовому та українському ринку пива. Проведено аналіз розвитку сировинної бази пивоваріння в Україні та видів тари, яку використовують виробники при розливі готової продукції. Доведено перспективність створення оригінальних сортів пива вітчизняними виробниками. In the article reviewed the main trends of the global and Ukrainian beer market, in particular the problematics of the market, its processes and development prospects. Investigated global processes of consolidation the market and development of global brands. Identified The factors affecting the promotion of the development of production of beer and factors of his deterrence. Emphasized the peculiarities of pricing and competition in the market. As a result, the study identified the major players in the global and Ukrainian beer market. Conducted the analysis of the raw material base of brewing in Ukraine and types of packaging which used by manufacturers when pouring the finished product. Proved prospects of the creation of original beers domestic producers.