Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо комплексного оцінювання стратегічного господарського портфеля підприємства
    (2014) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Олігова, К. В.
    Розглянута проблема вибору оптимального комплексного маркетингового підходу щодо оцінювання стратегічного господарського портфеля, який би задовольняв організації виробничого призначення; досліджений метод поєднує аналіз господарського портфеля за допомогою адаптованої матриці БКГ, прогнозування майбутніх обсягів виробництва продукції та метод маржинального аналізу для найменш перспективних господарських підрозділів; запропоновано комплексну методику аналізу товарної номенклатури та асортименту продукції. In this paper researches the problem of choosing the optimal integrated marketing approach in evaluating strategic economic portfolio, which would satisfy organization of production type; Methods of Economic Analysis combines researching the product portfolio by means of adapted BCG matrix, forecasting future production volumes and the method of marginal analysis for the least promising business units; in paper proposes complex methodology for the analysis of product range.
  • Ескіз
    Документ
    Методические основы формирования оптимальной товарной номенклатуры
    (2013) Удод, Екатерина Владимировна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Розумей, Светлана Борисовна
    Рассмотрена проблема выбора оптимального метода оценки товарного ассортимента, который бы удовлетворял организации производственного назначения; исследованы различные методы и подходы по распределению товарных позиций и групп по соответствующим сегментам товарного портфеля организации; предложена новая методика анализа товарной номенклатуры и ассортимента продукции.