Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Алгоритмічна торгівля у біржовій діяльності: її переваги та недоліки(2024) Еш, Світлана МиколаївнаУ статті визначено сутність алгоритмічної торгівлі, яка займає значну нішу у цифровій економіці; обґрунтовано способи проведення сучасного алготрейдингу, основу яких складають комп’ютерні програми, а також ручний спосіб проведення, який здійснюють маркет-мейкери; визначено роль високочастотної торгівлі, як техніки алгоритмічної торгівлі та її характеристики; запропоновано види стратегій, проведено їх порівняльну характеристику; дана оцінка ризикам, які супроводжують професійні торгові операції на біржовому ринку; визначено вимоги до основних учасників алгоритмічної торгівлі – інвестиційних фірм. Узагальнено сутність і значення алгоритмічної торгівлі у розвитку біржового ринку та цифрової економіки, обґрунтовано позитивні і негативні сторони алготрейдингу із врахуванням ризиків, які пов’язані із його проведенням інвестиційними фірмамиДокумент Economic security of the enterprise within the conditions of digital transformation(2022) Samoilenko, Yuliia; Britchenko, Igor; Levchenko, Iaroslava; Lošonczi, Peter; Bilichenko, Oleksandr; Bodnar, OlenaIn the context of the digital economy development, the priority component of the economic security of an enterprise is changing from material to digital, constituting an independent element of enterprise security. The relevance of the present research is driven by the need to solve the issue of modernizing the economic security of the enterprise taking into account the new risks and opportunities of digitalization. The purpose of the academic paper lies in identifying the features of preventing internal and external negative influences (threats) in order to guarantee the effective and stable functioning and dynamic social development of the enterprise in the context of digitalization. The research methods are as follows: general scientific research methods, in particular, logical analysis, theoretical substantiation, methods of induction and deduction, formalization and generalization, statistical observation. Results. It has been proposed to introduce the concept of “digital security of the enterprise” for replacing the concept of “information component of economic security” in order to bring the terminology in line with new economic realities. The implementation of the “black box” model has made it possible to identify the latest risks and threats to the economic security of an enterprise within the conditions of the digitalization that differs from the existing ones. The assessment of enterprises’ digital security of the European Union member states has revealed that the digital security level does not depend on the size of the country, however, it is influenced by the institutional environment (in particular, digital development tools in the EU) and the size of enterprises. Also, within the research framework, an assessment of the digital security level of enterprises in the context of digitalization has been proposed. In order to characterize enterprises by the level of digital security, a calculation procedure using the coefficient method has been proposed. В умовах розвитку цифрової економіки пріоритетна складова економічної безпеки підприємства змінюється з матеріальної на цифрову, становлячи самостійний елемент безпеки підприємства. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення питання модернізації економічної безпеки підприємства з урахуванням нових ризиків і можливостей цифровізації. Метою наукової роботи є виявлення особливостей запобігання внутрішнім та зовнішнім негативним впливам (загрозам) з метою забезпечення ефективного та стабільного функціонування та динамічного соціального розвитку підприємства в умовах цифровізації. Методами дослідження є: загальнонаукові методи дослідження, зокрема, логічний аналіз, теоретичне обґрунтування, методи індукції та дедукції, формалізації та узагальнення, статистичне спостереження. Результати. Запропоновано ввести поняття «цифрова безпека підприємства» на заміну поняттю «інформаційна складова економічної безпеки» з метою приведення термінології у відповідність до нових економічних реалій. Впровадження моделі «чорної скриньки» дозволило ідентифікувати новітні ризики та загрози економічній безпеці підприємства в умовах цифровізації, що відрізняється від існуючих. Оцінка цифрової безпеки підприємств країн-членів Європейського Союзу показала, що рівень цифрової безпеки не залежить від розміру країни, але на нього впливає інституційне середовище (зокрема, інструменти цифрового розвитку в ЄС) і розмір підприємств. Також в рамках дослідження запропоновано оцінку рівня цифрової безпеки підприємств в умовах цифровізації. Для характеристики підприємств за рівнем цифрової безпеки запропоновано методику розрахунку за методом коефіцієнтів.Документ Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг(2023) Капінус, Лариса Василівна; Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи формування діджитал-стратегії на сучасному етапі розвитку цифрової економіки. Встановлено, що цифрова комунікація через інтернет-канали та цифрові носії поза Мережею забезпечує просування товарів і послуг на ринок. Розкрито сутність поняття «цифровий мар- кетинг» як виду маркетингу, який дозволяє охопити онлайн- та офлайн-споживачів, що використовують планшети, мобільні телефони, грають в ігри, завантажують застосунки, та поняття «діджитал-стратегія» як складову цифрового маркетингу, яка розробляється на аналітичних даних, що дозволяють робити точні висновки про ефективність різних каналів просування. Встановлено етапи розроблення діджитал-страте- гії за допомогою використання різних на вибір каналів: електронна пошта, інфлюенс-маркетинг; соціальні мережі; дисплейна або медійна реклама; пошуковий маркетинг; відеоігри; відеореклама; інфографіка. Од- нією з ідей завоювання лояльності споживачів та впізнаваності бренду є створення підприємством гуртків (добровільних об'єднань за інтересами), які б дозволяли формувати, розвивати та поглиблювати знання людей з певного виду діяльності, перетворюючи їх на цільову аудиторію. Метою статті є формування пропозицій щодо розроблення digital-стратегії для гуртків, що працюють на ринку України, з метою по- інформування та залучення цільової аудиторії. Було виявлено, що одним із каналів діджитал-маркетингу є мобільні застосунки, які користуються попитом серед населення. Для того, щоб перевірити доцільність впровадження ідеї інформаційно-рекламного додатку для гуртків за допомогою аналітичного методу було досліджено потребу гуртків та їхньої цільової аудиторії у пошуку інформації про діяльність гуртків. До- сліджено співвідношення зареєстрованих в Україні та Німеччині гуртків через пошукову систему Google. Відповідно до проведеного дослідження можна стверджувати, що такі підприємства, як гуртки, спортивні секції тощо потребують платформу для поширення обізнаності про діяльність серед населення. Запро- поновано діджитал-стратегію поінформування та залучення клієнтів за допомогою створення мобільно- го застосунку з подібним функціоналом, як у маркетплейсів, та його поєднання з соціальною мережею «Інстаграм». Такий додаток повинен стати гідним конкурентом системі пошуку Google Maps, пошуковій системі SEO, таргетованій рекламі в соціальних мережах таких, як Instagram, в сфері рекламування та по- ширення інформації про діяльність культурно-творчих гуртків, як на українському ринку, так і на ринку інших країн, наприклад ринку Німеччини.Документ Features and economics of electronic crowdfunding in the face of global challenges(2022) Tkachuk (Stakhurska), Svitlana; Vidomenko, Oksana; Levchenko, Yuliia; Zhuzhukina, Nataliia; Lukianykhin, VadymWith the development of IT technologies in the investment environment, there are rapid changes in the field of new opportunities both for accumulating the necessary investment resources and for investors regarding investments in promising business areas. This is due to the rapid development of such a phenomenon as crowdfunding, which is especially attractive for startups, the development of small and medium-sized businesses, as well as for the implementation of various social projects, in particular, those that also concern local communities. The emergence of crowdfunding platforms helps to solve their problems with the formation of investment resources for financing good commercial (business ideas) and non-commercial ideas, which is especially relevant today for global developers of ideas/projects. The purpose of the research is to analyze the specific features of the formation and development of crowdfunding in the period of global changes. The main methods used in the work were: comparative, method of abstraction, deductive method, concretization. The results states that crowdfunding in today's conditions of economic instability can act as one of the powerful sources of attraction of investment resources, which determines the research of crowdfunding, the generalization of its typology and classification features The conclusion is oriented on the fact, that active development of the Internet space provokes an increase in investment income in the areas of the latest technologies and important social projects that are directly related to existence social networks and the virtual space of the network itself.Документ Introduction of adult education as a modern educational and economic labour market trend(2021) Blyzniuk, Viktoriia; Yuryk, Yaryna; Tokar, Liudmila; Serebrianska, Irina; Bezpalko, Olena; Buryk, ZorianaThis article is based on a quantitative study using methods of statistical analysis of indicators of online education during adult life (25-64 years) within the EU. It has been revealed the relationship of changing forms of adult learning through the transformation of labor market requirements. The study confirms the link between employment in production and the provision of adult education by employers. This is well seen in the socio-economic development of the country, which determines the needs, regional specifics of the labor market, affects adult learning throughout life. The regional specificity of the labor market is a prerequisite for adult lifelong learning and determines the level of involvement of the population in online lifelong learning. There is a significant differentiation between formal and non-formal education (3.7% and 13.2%) within the EU. Online education is more common in the most developed countries with a highly developed economy of knowledge and creative economics. The latest trend in online employee education is the integration of training systems into software.Документ Building an effective model of intelligent entrepreneurship development in digital economy(2021) Ostrovska, Halyna; Tsikh, Halyna; Strutynska, Iryna; Kinash, Iryna; Petukhova, Olga; Golovnya, Оlena; Shehynska, NataliaThis paper explores peculiarities in the formation and development of intelligent entrepreneurship as a new social phenomenon of national economies and the imperatives of its manifestation in the economic environment. The relationship between intelligent, informational, and innovative activities that shape the environment of modern entrepreneurship has been established. A new understanding of the essence of “intelligent entrepreneurship” and “talent management” categories has been proposed. The value of human capital, the realization of intelligent capabilities of the individual is recognized as the basic value of intelligent entrepreneurship. It has been proven that in modern conditions the most promising for national economies is the transition to open innovation models. It is noted that the development and effective use of intelligent potential are due to the need to increase the efficiency of innovation, science, and education systems, which ensures the economic growth of the national economy. The structure of intelligent potential of entrepreneurship under the conditions of digital transformation of the economy has been built. Original views on the essence and significance of the talent management system are presented. It is noted that intelligent entrepreneurship requires a holistic approach. The classification of communities of intelligent practitioners has been devised. The system of management of advanced reproduction of the latest knowledge of business entities has been formed. The directions of digital transformation of intelligent entrepreneurship have been outlined. A system-integrated methodological approach to determining the Index of digital transformation of business entities has been devised. The study results build on the theoretical and practical aspects of intelligent entrepreneurship, contribute to the effective use and development of the intelligent potential of entrepreneurial organizations and their network associations.