Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства
    (2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    У статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Методичні основи формування соціально-відповідального підприємництва у сучасних умовах
    (2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Визначено сутність поняття «соціальна відповідальність». Розглянуто визначення, які надаються відомими вченими, що досліджували цю проблему. Наведено піраміду корпоративної соціальної відповідальності А. Керолла. Запропоновано методику оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва за такими складовими відповідальності: економічна, правова, етична, дискреційна. Розроблено показники, на яких може ґрунтуватися оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності. Побудовано ромб оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва. Визначено напрямки реалізації соціального партнерства в бізнес-середовищі. Наведено загальна характеристика стейкхолдерів. Побудовано карта стейкхолдерів підприємства. Висвітлено можливість відображення результатів соціальної відповідальності у не фінансових звітах. The essence of the concept of "social responsibility" is defined. The definitions provided by well-known scientists who have studied this problem are considered. The pyramid of corporate social responsibility of A. Carroll is given. A method of assessing the level of socially responsible entrepreneurship for the following components of responsibility: economic, legal, ethical, discretionary. Indicators have been developed on which the assessment of the level of corporate social responsibility can be based. A rhombus for assessing the level of socially responsible entrepreneurship has been built. The directions of realization of social partnership in the business environment are defined. The general characteristic of stakeholders is given. The map of stakeholders of the enterprise is constructed. The possibility of reflecting the results of social responsibility in non-financial reports is highlighted