Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Формування програми маркетингу при виході підприємства на зовнішній ринок(2014) Тюха, Ірина Володимирівна; Фартушна, Н. С.В статті досліджено сутність, напрями, методичні підходи до оцінки ефективності програми маркетингу підприємства. Представлено схему побудови загальної програми маркетингу та етапи розробки програми маркетингу на підприємстві. This paper investigates the nature, direction, methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing programs of the company. The scheme of construction of the overall marketing program and marketing stages of program development at the company.Документ Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композиций(2000) Богомолов, Алексей Васильевич; Камбулова, Юлия Викторовна; Сафонова, Ольга Николаевна; Перцевой, Федор ВсеволодовичВ данной статье изучается влияние факторов микро- и макросреды на формирование рынка мучных кондитерских и хлебобулочных изделий, оценивается конкурентноспособность мучной кондитерской продукции, приготовленной с использованием мучных композиций, анализируются результаты анкетирования потребителей новой продукции. In this paper the influence of the parameters of macro - and microenvironment on the formation of the market of pastry and bakery products, evaluated the competitiveness of flour confectionery products, made using flour compositions, analyzed the survey results of the new consumer products.