Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища
    (2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гирба, Антон Вікторович
    Стаття присвячена розгляду контактних аудиторій, які є складовою маркетингового оточення підприємства. Наведено та охарактеризовано контактні аудиторії з позиції напрямку впливу на підприємство (позитивний/негативний). Доведено їхня важливість щодо формування сприятливої думки про діяльність компанії на ринку. The article is devoted to the consideration of contact audiences, which are part of the marketing environment of the enterprise. Contact audiences from the position of the direction of influence on the enterprise (positive / negative) are given and characterized. Their importance in forming a favorable opinion about the company's activities in the market is proved.
  • Ескіз
    Документ
    Features of mass media usage in advertisement activity of the enterprise
    (2014) Skryhun, Natalya; Vlasenko, Ludmila; Chornous, Igor
  • Ескіз
    Документ
    Advertising in computer games as a product promotion at modern market
    (2012) Skryhun, Natalya; Zorenko, A.; Badeshchenkova, Кaterina
    It is explored and described the impact of advertising on consumers in computer games. It is determined the basic aspects which are the most important for making advertisements for computer games. It is clarified the main regulations that may encourage players in computer games to purchase separate products. It is established the advantages and disadvantages of advertising in computer games and variations of such means of product promotion from traditional means of advertising.