Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Fatigue damage and failure of steam turbine rotors by torsional vibrations
    (2010) Bovsunovskyy, Anatoly; Chernousenko, Olga; Shtefan, Yevgenii; Bashta, Dmitry
    The fatigue damage and failure of steam turbine rotors by torsional vibrations are investigated. Possible causes of the occurrence of torsional vibrations are discussed. Modeling of torsional vibrations of the shifting of a steam turbine, which occur under its operating conditions, has been performed, and the cyclic strength of the shifting under these vibrations has been estimated.
  • Ескіз
    Документ
    Втомне пошкодження валопроводу парової турбіни при несинхронному підключенні до мережі турбогенератора
    (2013) Бовсуновський, Анатолій Петрович; Куєвда, Валерій Петрович; Куєвда, Юлія Валеріївна; Штефан, Євгеній Васильович
    Характер поширення тріщин в зруйнованих роторах турбін говорить про їхню втомну природу. Причини накопичення втомного пошкодження валопроводів турбін необхідно шукати в її періодичних пусках, які є типовими для теплових турбоагрегатів, що працюють в маневровому режимі. Кожний пуск турбіни супроводжується підключенням турбогенератора до мережі. При цьому через різницю кутів зсуву фаз між векторами електрорушійної сили турбогенератора і напруги мережі на турбогенераторі виникає короткочасний, але потужний реактивний електромагнітний момент, що приводить до виникнення крутильних коливань валопроводу турбіни різної інтенсивності і, як наслідок, до втомного пошкодження матеріалу валопроводу. В роботі представлені результати досліджень реактивного крутного моменту, що виникає на турбогенераторі турбіни К-200-130 при його підключенні до мережі з грубою синхронізацією, а також оцінки втомного пошкодження матеріала валопроводу турбіни при його крутильних коливаннях, що виникають в результаті дії реактивного моменту з боку турбогенератора.