Навчально-методичні матеріали
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Україна між двома світовими війнами (1921—1939 pp.)(2002) Буравченкова, Світлана БорисівнаЗахідно-українські землі в 20-30-ті pp. XX ст. Після закінчення громадянської війни Україна перебувала у складному соціально-економічному й політичному становищі. Поза її межами залишалася значна частина земель, які раніше належали Австро-Угорщині. Польщі відійшла Східна Галичина, Румунії - Північна Буковина, Чехословаччині - Закарпатська Україна. У результаті радянсько-польської війни (1920-1921 pp.) у складі Польщі залишалася частина українських земель, які раніше перебували у межах російських кордонів. Ці землі разом зі Східною Галичиною утворили новий регіон - Західну Україну (сучасні Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Волинська і Рівненська області). У 1918 р. Румунія загарбала Бесарабію. Western Ukrainian lands in the 20 -30- pp. XX century. After the Civil War, Ukraine was in a difficult socio- economic and political situation. Without it remained outside much of the land that had previously belonged to Austria- Hungary. Poland ceded Eastern Galicia, Romania - North Bukovina , Czechoslovakia - Transcarpathian Ukraine . As a result of the Soviet- Polish War (1920-1921 pp.) Within Poland remained a part of Ukrainian lands, which were previously within Russian borders . These lands , together with Eastern Galicia created a new region - western Ukraine ( current Lviv , Ivano -Frankivsk, Ternopil , Volyn and Rivne region). In 1918, Romania seized Bessarabia.Документ Громадські об’єднання України : короткий курс лекцій(2004) Пилипенко, Олександр ЄвгенійовичКурс лекцій розроблено для студентів юридичного факультету. Курс лекцій дає докладну класифікацію громадських організацій в Україні, висвітлює їх основні права та обов‘язки, вивчає тенденції міжнародного співробітництва українських громадських організацій. Lectures designed for law students. Lectures give detailed classification of NGOs in Ukraine, covers their basic rights and duties, studying trends in international cooperation Ukrainian NGOs.Документ Основи психології(2007) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Чугаєва, Наталія ЮріївнаКурс лекцій з психології для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчанняДокумент Українська національна філософія: витоки, етапи розвиту, специфіка(НУХТ, 2003) Кітов, Микола ГригоровичУ тексті лекції автор аналізує виникнення, основні етапи та специфічні ознаки української національної філософії.Документ Філософія як особлива форма суспільної свідомості(2003) Кітов, Микола ГригоровичВ роботії автор аналізує: що таке філософія; як і коли вона виникає; взаємозв’язок міфічної свідомості, міфології, релігії, містики, мистецтва, науки, моралі, права, політики і філософії; типів філосософування.Документ Руська національна філософія: витоки, етапи розвитку, специфіка. Короткі нариси(2001) Кітов, Микола ГригоровичУ тексті лекції автор аналізує виникнення, основні етапи та специфічні ознаки руської національної філософії.Документ Українська мова (за професійним спрямуванням)(RVC NUHT, 2006) Галузинська, Любов Іванівна; Науменко, Наталія ВалентинівнаРобота над культурою мови студентів проводиться в аспекті підвищення загальномовної культури майбутніх фахівців. Основна увага на заняттях зосереджується на різних видах практичної діяльності (робота зі словниками, довідниками, виконання вправ, індивідуальних письмових завдань), що має на меті збагатити словник студентів загальнонауковою та вузькоспеціальною термінологією, навчити вільно орієнтуватися в мові професійного спілкування, правильно добирати мовні засоби залежно від стилю мовлення. Належну увагу приділено також правилам вимови та правопису ключових слів майбутньої спеціальності, що сприяє підвищенню загальномовної й фахової мовної культури студентів. Work on the culture of language students is conducted in terms of improving the common culture of future specialists. The main attention in class focuses on different types of practice (work with dictionaries, reference books, exercises, individual written assignments), which aims to enrich students' vocabulary and general highly technical terminology to teach freely navigate in the language of professional communication, properly chosen language tools based style of speech. Due attention is also paid to the rules of pronunciation and spelling of keywords future profession that promotes the common professional language and culture of the students.Документ Розвиток особистості(2005) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемі розвитку особистості. Розглядається зовнішні фактори та внутрішні детермінанти самореалізації особистості з позицій різних психологічних концепцій. Розвиток мотиваційної сфери особистості є джерелом формування особистісно-професійного потенціалу майбутнього фахівця.Документ Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної магістерської роботи зі спеціальності 8.091722 “Технологія харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення” для студентів денної форми навчання(2008) Сімахіна, Галина Олександрівна; Українець, Анатолій Іванович; Корихалова, Олена Михайлівна; Фролова, Наталія Епінетівна; Науменко, Наталія ВалентинівнаКваліфікаційна магістерська робота є логічним завершенням навчання у вищому навчальному закладі і демонструє ступінь оволодіння нормативною програмою відповідного освітнього рівня. Вона є самостійним науковим дослідженням, яке повинно визначати певні напрям, шляхи, стратегію і тактику реалізації важливих для народу України проблем. Для магістрів спеціальності 8.091722 “Технологія харчових продуктів оздоровчого і профілактичного призначення” такою проблемою є реалізація концепції оздоровчого харчування.