Автореферати
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Управління якістю продукції на підприємствах громадського харчування(2014) Безродна, Стелла МиколаївнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо поліпшення системи управління якістю продукції на підприємствах громадського харчування. Здійснено аналіз теоретичних основ управління якістю продукції з метою уточнення, систематизації й узагальнення основних понять у цій сфері. Удосконалено спіраль зміни якості продукції шляхом виділення її окремої складової (методичних підходів до управління якістю). Обґрунтовано доцільність застосування експертно-соціологічного методу для того, щоб здійснювати оцінку якості продукції та послуг. Проаналізовано стан та виявлено проблеми розвитку підприємств громадського харчування в сучасних умовах господарювання. Визначено показники оцінки якості продукції до та після впровадження систем, а також розроблено модель систематизації впливу факторів на якість продукції. Вдосконалено структурно-логічну модель виявлення вимог споживачів шляхом врахування способів та методів їх дослідження. Розроблено методичний підхід для виявлення резервів управління якістю продукції та обґрунтовано систему заходів оцінки ринкової якості продукції. Запропоновано підхід до мінімізації загальновиробничих витрат та контролю якості продукції на основі економіко-математичного моделювання. This thesis is devoted to the research of theoretical regulations and elaboration of practical recommendations for improving the product quality management system in catering economy. The analysis of the theoretical foundations of product quality management is performed aiming at specification, systematization and generalization the main concepts in this sphere. The spiral of change of product quality has been improved by defining its individual component (methodological approaches to quality management). Appropriateness of use an expert-sociological method is substantiated for realization the assessment of product and services’ quality. The condition has been analyzed and problems of development the catering economy in the current conditions of business have been revealed. The indices for the product quality assessment have been determined before and after the implementation of the systems, and the model of systematization of factors influence on the product quality has been elaborated. Structural and logical model of identifying the customers' needs by taking into account the ways and methods of their research has been improved. A methodical approach for identifying the reserves of product quality management has been developed and a system of measures the market assessment product quality has been substantiated.