Автореферати
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.Документ Напрями підвищення ефективності управління результатами діяльності підприємств хлібопекарської промисловості Київського регіону(2003) Темчишина, Юлія ЛеонідівнаДисертацію присвячено розв’язанню теоретичних, інформаційно-методичних та прикладних проблем управління формуванням результатів діяльності підприємств хлібопекарської промисловості в Київському регіоні в умовах трансформаційної економіки України. The dissertation aims at solving theoretical, informational/methodical and applied problems related to managing activity results of enterprises of the baking industry in the Kyiv region under economic transformations in Ukraine.